همشهری آنلاین: مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فراخوانی هنرمندان عرصه تئاتر کودک را به شرکت در مسابقه نمایش‌های تک نفره و دو نفره دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، این فراخوان با هدف کمک به تولید هر چه بیشتر نمایش برای بچه‌ها و ایجاد تجربه‌های جدید در این عرصه منتشر شده است.

بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را شامل متن نمایش یا نسخه تصویری اجرای آن به صورت لوح فشرده تا پایان اردیبهشت به این مرکز ارسال کنند.

 موضوع این نمایش‌ها در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان به صورت تک نفره و دو نفره آزاد اعلام شده است ولی توجه به تازگی موضوع و بررسی دغدغه‌ها و نیازهای کودکان و نوجوانان از نکات مهمی است که مورد توجه گروه انتخاب این مسابقه قرار خواهد گرفت.

 علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت هنری همچنین باید تقاضا نامه‌ای را پر کنند که شامل نام و نام خانوادگی عنوان اثر با مشخص کردن مخاطب کودک یا نوجوان، نشانی محل سکونت،‌ کد پستی یا نشانی الکترونیکی و شماره تلفن می‌شود.

مرکز تئاتر کانون واقع در داخل پارک لاله تهران در ضمن به علاقه‌مندان یادآور شده است متونی که برای سایر مراکز فرهنگی‌، هنری تولید،‌ اجرا و یا ارایه شده باشد در این رقابت پذیرفته نخواهد شد.

 گفتنی است مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پس از بررسی این آثار، برگزیدگان آن را علاوه بر اهدا جوایز با اولویت دادن به تولید و اجرای آثار، مورد حمایت قرار خواهد داد.

کد خبر 19093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز