همشهری آنلاین: کودکان و نوجوانان همدانی با کشیدن طولانی‌ترین نقاشی جهان به استقبال بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک در شهر خود می‌روند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر به طول 4هزار متر روز دوم اردیبهشت در فضای باز بلوار ارم شهر تاریخی همدان توسط بچه‌ها نقاشی می‌شود و در طول روزهای برپایی جشنواره در همین بلوار، تصویری زیبا را مقابل دیدگان مردم این شهر و میهمانان جشنواره قرار خواهد داد.

در روز دوم اردیبهشت 3هزار کودک همدانی با هماهنگی آموزش و پرورش این شهر از ساعت 8 تا 18 در محل بلوار ارم حاضر می‌شوند تا با کشیدن نقاشی به طول 4هزار متر و با موضوع آزاد، رکورد طولانی‌ترین نقاشی جهان را به خود اختصاص دهند.

کارشناسان هنری کانون همدان پس از بررسی آثار صبح و بعد از ظهر شماری از آثار برگزیده را معرفی و به خالقان آن جوایزی اهدا می‌کنند.

رکورد قبلی طولانی‌ترین نقاشی جهان به کودکان اماراتی اختصاص داشت که در روز جهانی مادر بر روی پرده‌ای 3هزار متری در شهر ابوظبی نقاشی کردند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای 10 تا 14 اردیبهشت همزمان با برگزاری بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک در همدان فعالیت‌های متنوعی را تدارک دیده است.

 اجرای تئاتر توسط گروه سیار، ایجاد غرفه‌های متنوع فرهنگی‌، هنری در کنار سالن‌های نمایش فیلم، اجرای مسابقه‌های ادبی، برگزاری نشست با کارگردان‌های معروف سینما از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 20140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز