شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه بزرگ نقاشی محله من، در مهد کودک‌ها، مراکزپیش دبستانی ومقطع دبستان برای کودکان تهرانی اجرا می‌شود.

محمدرضا ناری ابیانه، مدیر کل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مسابقه بزرگ نقاشی محله من برای کودکان 5 تا 11 ساله تهرانی وهمزمان با اجرای طرح جهادی 137 برگزار می شود.

وی در مورد موضوع این مسابقه گفت: در این مسابقه کودکان یکی از مکان های مسجد، مدرسه، پارک، میدان، خیابان و کوچه، ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه را که در محله آنان قرار دارد، نقاشی و رنگ آمیزی می کنند.

ناری ابیانه هدف از اجرای این مسابقه را آشنایی کودکان با مکان‌های شهری در مقیاس محله عنوان کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، در هرمنطقه 5 هزار نفر است.

وی افزود: با اجرای مسابقه نقاشی محله من، کودکان با مکان های شاخص در محلات تهران آشنا می شوند و با ایجاد تعلق محله‌ای، می‌توان شاهد ایجاد شکل‌گیری هویت محله‌ای بود.

به گفته مدیر کل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، شرکت کنندگان در این مسابقه، عضو شهرداران افتخاری خانواده خواهند شد.

ناری ابیانه در ادامه گفت: این مسابقه با هماهنگی نهادها و دستگاههای محلی انجام می‌شود و علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان، نقاشی‌های برتر در قالب کتابی نیز چاپ و مننشر خواهند شد.

کد خبر 21797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز