همشهری‌آنلاین: متن سخنرانی بیست برنامه از مجموعه بیستمین دوره مسابقات برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن که توسط حجت الاسلام قرائتی ایراد شده است، با تنظیم و تدوین محمد موحدی نژاد منتشر شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین مجموعه برنامه‌های درس‌هایی از قرآن شاید طولانی‌ترین برنامه‌سخنرانی در جهان به شمار‌آید که نزدیک بیش از سی و سه سال شب‌های پنج شنبه از صدا و سیما پخش می‌شود.

در کتاب حاضر برخی از گفتارهایی که در سال‌های 90 و 91 توسط حجت‌الاسلام قرائتی ایراد شده از سوی موسسه ترویج فرهنگ قرآنی منتشر شده است.

موسسه ترویج فرهنگ قر‌آنی برای استفاده بهینه علاقه‌مندان به مباحث قرآنی و افرای که تمایل به شرکت در مسابقات را دارند،(بیستیمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن) اقدام به تهیه، تدوین و چاپ 20 برنامه این دوره کرده است.

در این کتاب مباحث زیر‌آمده است:

برکات اخلاص، زیبایی در اسلام، حق‌الناس، سیره  و سخن امام جواد(ع)، نهضت علمی امام باقر(ع)، کیمیای اخلاص، نشانه‌های اخلاص، آثار و برکات اخلاص، شناخت حق و باطل و وظایف، وظیفه ما در برابر حق و باطل، آیات کوتاه و کلیدی قرآن، اصول کار فرهنگی، اربعین حسینی (کیفر مجرمان)، زندگی مهدوی در سایه دعای عهد، امام زمان و‌ آینده جهان، ویژگی‌های پیامبر و انقلاب اسلامی، امتیازات و  ویژ‌گی‌های انقلاب اسلامی، راه‌های دعوت به نماز.

درس‌هایی از قرآن کریم حجت‌الاسلام قرائتی (متن 20 برنامه بیستمین دوره مسابقات برنامه تلویزیونی): تهیه و تنظیم: محمد موحدی‌نژاد/ ناشر: موسسه ترویج فرهنگ قرآنی/ چاپ اول 1390/ قطع رقعی، قیمت: ؟؟؟/ 180 صفحه

کد خبر 185815
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز