همشهری‌آنلاین: معاون امور استان‌های صدا و سیما از مسئولان مراکز صدا و سیما در استان‌ها به مناسبت جمع‌خوانی‌های قرآن کریم که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شد، تقدیر کرد.

quran

به گزارش خبرنگار ما، طهماسبی با اشاره به طرح موفق جمع‌خوانی در مراکز استان‌های کشور، گفت: در سال‌های گذشته فقط در مرکز خراسان رضوی و قم این جمع‌خوانی‌ها پوشش داده می‌شد اما امسال دیگر مراکز استانی به عنوان ضلع سوم این دو مرکز توانستند به خوبی ماموریت خود را انجام دهند.

وی گفت: مراکز استان‌ها با مدیریت و تدبیر مسئولان اجرایی به خوبی با یکدیگر هماهنگ شدند و جلوه‌های زیبایی از جمع‌خوانی‌های شهرهای مختلف را به روی آنتن شبکه‌های سراسری بردند.

وی با بیان اینکه با پخش این جمع‌خوانی‌ها اعتماد به نفس بسیاری از استان‌ها که تاکنون از شبکه‌های سراسری ارایه نشده بودند افزایش یافت، افزود: امسال در بسیاری از مراکز از جمله زنجان،کرمانشاه و بوشهر استقبال مردم در جمع‌خوانی قرآن کریم به حدی زیاد بود که نشان می‌داد رسانه ملی با توجه به هویت اصلی خود توانسته است به اقوام مختلف نیز توجه کافی داشته باشد.

طهماسبی اضافه کرد: این وظیفه از اهداف ماست که از گوشه و کنار ایران فعالیت‌های مشتاقان قرآنی را به نمایش بگذاریم همانطور که امسال همه شبکه‌های استانی که به صورت 24 ساعته فعالند، توانستند بخش قابل توجهی از توانایی‌ها خود را علاوه بر استان خود در کشور نیز عرضه کنند که از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به سریال موفق مردم نقره‌ای که ساخته استان اصفهان بود و در شبکه شما نیز نمایش داده شد، اشاره کرد که مخاطبان زیادی را توانست جذب خود کند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم ( تاسوعا و عاشورای حسینی) نیز حضور میلیونی مردم در سراسر کشور و ارایه آن برای همه شبکه‌ها از ظرفیت‌های خوب شبکه‌های استانی است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امسال 24 استان کشور توانستند با موفقیت طرح جمع‌خوانی قرآن کریم را از مراکز مختلف روی آنتن ببرند که نشان دهنده ظرفیت‌های بالای شبکه‌های استانی برای فعالیت در عرصه‌های فرهنگی در آینده است.

کد خبر 182266
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز