همشهری آنلاین: رئیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان عملیاتی‌سازی فرامین قرآن کریم را مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان عنوان کرد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، نشست خبری چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان صبح امروز، 15 شهریور ماه، در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار شد.

در این نشست، محمدحسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی ضمن تشریح برنامه‌های این دوره از مسابقات اظهار کرد: آیات قرآن کریم همواره الگوی جهادگران در جهاد دانشگاهی است و بر این اساس مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان توسط بخش قرآنی جهاد دانشگاهی طراحی شد.

وی ادامه داد: مسابقات این دوره در شهر تبریز برگزار می‌شود و از همین جا از تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری این برنامه نهایت تشکر را دارم.

رئیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: به خاطر ضرورت برنامه‌ها، بخش قرآنی جهاد دانشگاهی به مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، عنوان سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور به سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور تغییر نام داد تا قشر کارمند و اساتید دانشگاه نیز از برنامه‌های این سازمان بیشتر بهره‌مند شوند.

یادگاری در پایان با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف برپایی این برنامه که در آن متسابقانی از بیش از 50 کشور شرکت می‌کنند، استفاده از فکر و اندیشه قرآنی و عملیاتی‌سازی فرامین قرآن کریم در زندگی است و امیدواریم با اجرای این مسابقات به این هدف متعالی نائل شویم.

کد خبر 183637
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز