همشهری آنلاین: همایش افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام قرائتی 16 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، همایش اختتامیه بیستمین و افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام قرائتی یکشنبه، 16 مهرماه ساعت 9 در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

این همایش به منظور تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مدارس شهر تهران و نواحی 1 و 2 شهرری همراه با ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن برگزار می‌شود.

این همایش با حضور شخصیت‌های دینی و مسئولان کشوری، یزدیخواه، مدیرکل آموزش و پرورش تهران و ایازی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

در پایان یادآور می‌شود، این مسابقه در سال بیش از 3 میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داده و هر روز نیز بر تعداد این افراد افزود می‌شود.

این مؤسسه از سال 1371 توسط جمعی از فرهنگیان با هدف آشنایی نسل جوان با معارف آن فعالیت خود را زیر نظر حجت‌الاسلام قرائتی آغاز کرده، اما در سال 1380 به ثبت رسیده است و از سوی دولت و حجت‌الاسلام قرائتی بودجه جاری ندارد و بودجه این مرکز توسط خیران و از راه تعامل با سازمان‌ها و نهادها تهیه می‌شود.

کد خبر 186561
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز