شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدافع عنوان قهرمانی در دقیقه‌های تلف شده برابر امارات توانست هر 3 امتیاز بازی را از آن خود کند.

عراق امارات

به گزارش ایسنا از دوحه، دیدار تیم‌های ملی امارات و عراق با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

عراق که در بازی نخست خود برابر شاگردان افشین قطبی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داده بود، در بازی برابر امارات در وقت‌های تلف شده پایان بازی بر روی اشتباه مدافع امارات توانست دروازه این تیم را باز کند و نخستین برد خود را در رقابت‌ها به میزبانی قطر به دست بیاورد.

more

  شروع بد، پایان خوب

عراق با این پیروزی سه امتیازی شد و پس از ایران در مکان دوم جدول رقابت‌های گروه چهارم ایستاد.

به این ترتیب عراق مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در دومین بازی خود هم توانست شاهد پیروزی باشد. در پایان رقابت‌های شنبه شب تیم ملی ایران با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه چهارم است. عراق با 3 امتیاز در مکان دوم جای دارد، کره شمالی و امارات با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

در آخرین روز رقابت‌های این گروه ایران در یک دیدار تشریفاتی با امارات پیکار خواهد داشت و عراق با کره شمالی بر سر صعود مبارزه خواهد داشت.

  • گل برای عراق: ولید عباس (گل به خودی، 3+90)
  • ورزشگاه: احمد بن علی
  • داور: یوئیچی نیشیمورا

امارات: ماجد ناصر، حمدان کمالی، یوسف جابر، ولید عباس، لشکری خالد، سبیت خاطر، علی الوحیدی (محمد خمیس، 74)، اسماعیل سالم الحمدی، عامر عبدالرحمن، اسماعیل مطر، احمد خلیل (الکاس،‌ 68)

عراق: محمد کسید، علی رحما، ابراهیم احمد، صمد مجبل، نشات اکرم، هوار محمد (وسام العقیلی، 64)، مهدی عاجل کریم، غوثی الحسین، یونس علف، علا عبدالزهرا، عماد قریب (محمد کرار، 61)

کد خبر 125862
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز