مجید جلالی: برتری 2 تیم ایران و کره‌شمالی نسبی بود و به‌طور کلی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

jalali

در این شرایط بازیکنان ایران برای خلق موقعیت، پتانسیل لازم را داشتند. تیم ملی همانطور که در نیمه اول یک گل زد و داور به اشتباه آفساید گرفت، در ادامه مسابقه هم می‌توانست در چنین موقعیت‌هایی قرار بگیرد. البته تیم ملی در نیمه دوم یک گل زد ولی نسبت به کره‌شمالی ساده‌تر بازی می‌کرد.

این موضوع یک جور امتیاز برای تیم ملی محسوب می‌شد و به باور من، هافبک‌های تیم ملی از این امتیاز به‌خوبی استفاده نکردند. الان شرایط فوتبال ما به‌گونه‌ای شده که باید انتظار بیشتری از تیم ملی نداشته باشیم. در حال حاضر فوتبال ما در دوره‌ای به سر می‌برد که انتقادهای بسیاری به تیم ملی می‌شود و به‌نظر من، نتیجه، مهم‌تر از بازی زیباست. یک سالی هم می‌شد که تبلیغات بدی علیه تیم ملی صورت می‌گرفت.

به‌نظر من، بازی با امارات، فرصت مناسبی برای تیم ملی است تا به بازیکنان اصلی استراحت دهد. من معتقدم که در دور بعد، بازی با هر یک از تیم‌های کره‌جنوبی و استرالیا سخت است. البته کره‌جنوبی تیم بهتری نسبت به استرالیاست. استرالیا تیم باتجربه‌ای است. بازیکنان این تیم به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارند و از این فاکتور به‌خوبی استفاده می‌کنند. این در حالی است که کره‌جنوبی یک تیم واقعی به‌نظر می‌رسد. این تیم از همه لحاظ وضعیت خوبی دارد و مشکل چندانی ندارد.

کد خبر 125956

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز