همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود توانست تیم مدعی کره‌شمالی را با گل دقیقه 63 کریم انصاری‌فر شکست دهد و صعود خود به دور بعدی را حتمی کند.

فوتبال آسیا ایران

more   آشنایی با جام ملت‌های آسیا

more   پرونده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - قطر 2011

به گزارش همشهری‌آنلاین گل کریم انصاری‌فر با ارسال پاسی دقیق و روپا از جناح چپ بازی و توسط پژمان نوری به ثمر رسید.

انصاری‌فر در نیمه اول و در دقیقه 27 مسابقه توپی را وارد دروازه کره شمالی کرد که به دلیل آنکه داور اعتقادداشت قبل از ضربه، توپ به دست انصاری‌فر اصابت کرده است،‌ این گل را مردود دانست و انصاری‌فر هم یک کارت زرد دریافت کرد.

تیم ایران با چهار تغییر نسبت به بازی قبلی در زمین حاضر شد که از جمله‌ آنها آوردن خسرو حیدری به میدان بازی بود. ایران سیستم محتاطانه و محافظه‌کارانه ۱-۳-۲-۴  را برای نیمه اول در نظر گرفت.

نیمه اول این مسابقه  که با فشار و پرسینگ بالای تیم کره شمالی روبرو بود با نتیجه مساوی یک یک به پایان رسید ،اگر چه در این نیمه دو تیم شانه به شانه هم بازی پربرخوردی را به پیش بردند اما در مجموع این تیم کره شمالی بود که موقعیت‌های بیشتری روی دروازه ایران خلق کرد که هیچکدام از این موقعیت‌ها اثر و ثمری برای چشم‌بادامی‌های کره شمالی نداشت.

در نیمه دوم اما فوتبال فکورانه ایران نتیجه داد با گل کریم انصاری فر نتیجه به نفع ایران شد.

کره شمالی بعد از گل ایران فشار بسیاری به دروازه ایران آورد که با واکنش‌های خوب رحمتی دفع شد.  مهمترین‌ این موقعیت‌ها  شوت سنگین بازیکن کره‌ای در دقیقه نود بود که  با برخورد به تیر افقی به خارج رفت. 

کد خبر 125837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز