چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

دو خلافکار سابقه‌دار، پس از آنکه در یک پارتی شبانه با سه زن جوان آشنا شدند، تصمیم به تشکیل یک باند اخاذی گرفتند اما خیلی زود به دام افتادند.

به گزارش همشهری، شامگاه سه‌شنبه گذشته، زمانی که مأموران کلانتری 25 محمد‌شهر در حال گشت‌زنی بودند، به سرنشینان یک خودروی پژوی نقره‌ای رنگ که دو مرد و سه زن جوان سرنشین آن بودند، مظنون شدند و به راننده دستور ایست دادند.

با توقف خودرو، مأموران قصد بازرسی داخل آن را داشتند که ناگهان یکی از سرنشینان خودرو، پا به فرار گذاشت، به این ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغازشد و لحظاتی بعد ماموران با شلیک سه گلوله این مرد را دستگیر کردند.

وقتی در بازرسی داخل خودروی متهمان، یک سلاح کمری و مقداری ماده مخدر شیشه کشف شد، پنج مرد و زن متهم تحت بازجویی قرار گرفتند.

در جریان بازجویی‌ها، سه زن جوان لب به اعتراف گشودند و یکی از آنان به نام شهلا به کارآگاهان گفت: 24 ساعت قبل در یک میهمانی شبانه با این دو مرد آشنا شدیم.

هنوز چند ساعت از آشنایی‌مان نگذشته بود که یکی از آنها به نام افشین با نشان دادن اسلحه‌ای که همراه داشت پیشنهاد  کرد که یک باند اخاذی از مسافران را تشکیل بدهیم تا در مدت کوتاهی پول زیادی به دست بیاوریم.

وقتی ما قبول کردیم، قرار شد از فردا سرقت‌هایمان را آغاز کنیم اما قبل از ارتکاب سرقت‌ها دستگیر شدیم.

سرهنگ ناصر اصلانی رئیس پلیس کرج، با اعلام این خبر گفت: در حالی که متهمان در این بازجویی‌ها منکر ارتکاب سرقت هستند، بازجویی‌های تخصصی از آنها ادامه دارد.

کد خبر 42513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز