جواد عزیزی: راز مرد عراقی که با معرفی خود به‌عنوان مهندس و دادن پیشنهاد ازدواج به دختران جوان، آنها را فریب داده و با کشاندن طعمه‌هایش به دخمه‌ای در اطراف تهران از صحنه‌های آزار و اذیت آنها فیلم تهیه می‌کرد فاش شد.

اوایل دی‌ماه امسال ماموران پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ناجا،  هنگام بررسی مدارک مسافران پروازهای خارجی در فرودگاه مهرآباد به مرد جوانی که قصد سفر به دوبی داشت مشکوک شدند.

این مرد که پس از دریافت کارت پرواز،  قصد داشت آن را با کارت دیگری عوض کند، پس از انتقال به اداره پلیس مدعی شد تبعه عراق است و برای درمان به ایران آمده است.

اظهارات مرد عراقی در حالی صورت می‌گرفت که ماموران در بازرسی لوازم او متوجه گوشی تلفن همراهی شدند که در آن بیش از 20فیلم کوتاه غیر اخلاقی از 10دختران ایرانی به چشم می‌خورد. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد در برخی از این فیلم‌ها، مرد عراقی نیز حضور دارد، وی بازداشت و به شعبه دوم دادیاری در دادسرای فرودگاه انتقال یافت.

مرد جوان وقتی مقابل قاضی شهبازی قرار گرفت گفت: من یک مهندس هستم که در عراق کار می‌کنم اما مدتی قبل برای درمان بیماری‌ام به ایران آمدم و به هتلی در تهران رفتم. در مدتی که در این هتل اقامت داشتم این فیلم‌ها را به صورت بلوتوث از یکی از دوستانم دریافت کردم و آنها را  درگوشی تلفن همراهم ذخیره کردم اما هیچ هدف خاصی از این کار نداشتم.
پس از اظهارات متهم، به دستور دادیار شعبه دوم، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دخترانی که در این فیلم‌ها حضور داشتند آغاز شد و مدتی بعد ماموران موفق شدند در بررسی‌های تخصصی دو نفر از آنها را شناسایی و به اداره پلیس منتقل کنند.

دختران جوان وقتی از دستگیری مرد عراقی با خبر شدند گفتند این مرد با معرفی خود به‌عنوان یک مهندس ثروتمند،  آنها را فریب داده و به بهانه ازدواج آنها را به دخمه‌ای در اطراف تهران کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده و مخفیانه از آنها فیلمبرداری کرده است.

با این اظهارات،  به دستور قاضی شهبازی،  بازجویی از مرد عراقی از سر گرفته شد و وی وقتی مقابل دو دختر جوان قرار گرفت با اعتراف به فریب آنها گفت: وقتی برای درمان به ایران آمدم تصمیم گرفتم با معرفی خودم به‌عنوان مردی ثروتمند دست به فریب دختران بزنم. این بود که با پرسه زدن در پارک‌ها و خیابان‌ها سوژه‌هایم را شناسایی کرده و پس از ریختن طرح دوستی با آنها،  به این دختران پیشنهاد ازدواج می‌دادم.

پس از مدتی طعمه‌هایم را به بهانه آشنا شدن با خانواده‌ام به خانه‌ای در اطراف تهران کشانده و از صحنه‌های آزار و اذیت آنها فیلم تهیه می‌کردم تا با خودم به عراق ببرم. پس از اعترافات متهم،  دادیار شعبه دوم دادسرای فرودگاه برای وی قرار مجرمیت صادر کرد و این پرونده با صدور کیفر خواست برای محاکمه به دادگاه عمومی و جزایی ارسال شد.

کد خبر 44780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز