گروه حوادث: مرد عراقی که پس از سفر به ایران، با تهیه 20 فیلم غیراخلاقی از دختران جوان قصد داشت به امارات برود، در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد.

اواخر هفته گذشته، مأموران پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ناجا در فرودگاه مهرآباد به یکی از مسافران پرواز تهران- دوبی که رفتار مرموزی داشت، مشکوک شدند.

این مرد که پس از دریافت کارت پرواز، قصد داشت آن را با کارت دیگری عوض کند، پس از اینکه توسط مأموران تحت بازجویی‌ قرار گرفت مدعی شد تبعه کشور عراق است و برای درمان بیماری‌اش به ایران سفر کرده است.

از آنجا که رفتار شتابزده مرد عراقی شک مأموران را افزایش داده بود، وی به اداره پلیس انتقال یافت و در بررسی مدارکش مشخص شد او به صورت قانونی وارد ایران شده و مدارکش ایرادی ندارند.

هنوز بازجویی از مرد جوان به اتمام نرسیده بود که مأموران متوجه حساسیت وی به گوشی تلفن همراهش شدند و تصمیم به بررسی آن گرفتند. 

در این بررسی‌ها بود که 20 فیلم کوتاه غیراخلاقی از دختران ایرانی که در برخی از آنها چهره مرد عراقی به چشم می‌خورد، کشف و ماجرا به جعفر صابری ظفرقندی، سرپرست دادسرای فرودگاه گزارش شد.

با ارجاع این پرونده به شعبه دوم دادیاری، مرد عراقی روز گذشته مقابل دادیار شهبازی قرار گرفت و گفت: من یک مهندس هستم که در عراق کار می‌کنم اما مدتی پیش تصمیم گرفتم برای درمان بیماری‌ام به ایران سفر کنم.

پس از ورود به ایران به هتلی در تهران رفتم و در مدتی که در آنجا اقامت داشتم، این فیلم‌ها را از یکی از دوستانم از طریق بلوتوث دریافت کردم.


وی ادامه داد: من هیچ کدام از این دختران را نمی‌شناسم و در هیچ‌کدام از فیلم‌ها نیز حضور نداشته‌ام و فقط برای کنجکاوی آنها را در گوشی‌ تلفن همراهم ذخیره کرده‌ام.

پس از اظهارات این مرد، در حالی که وی مدعی است فقط شباهت ظاهری با یکی از مردان حاضر در فیلم‌ها دارد، دادیار شهبازی برای وی قرار قانونی صادر کرد و به مأموران مأموریت داد با شناسایی محل‌های فیلمبرداری و دخترانی که تصویر آنها در این فیلم‌ها وجود دارد پرده از راز این ماجرا بردارند.

کد خبر 40056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز