سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

آزاده مختاری: شیطان نقابدار که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، نوجوانان دانش آموز را ربوده و پس از انتقالشان به ساختمانی نیمه کاره، آنها را مورد آزار قرار می‌داد، سحرگاه روز چهارشنبه 28 آذر به دار مجازات آویخته شد.

قاضی فخرالدین جعفرزاده رئیس دادسرای جنایی پایتخت، با اعلام خبر اجرای حکم اعدام جوان تبهکار، معروف به شیطان نقابدار  به همشهری گفت: از اواسط  سال 84 دادسرای جنایی تهران در جریان فعالیت جوانی قرار گرفت که اقدام به ربودن و آزار و اذیت نوجوانان دانش آموز می‌کرد.

وی افزود: در حالی که به خاطر حساسیت پرونده، دادستان کل کشور دستور پیگیری جدی پرونده را صادر کرده بود،  تحقیقات قضائی - پلیسی برای یافتن متهم مخوف آغاز شد.

به‌دلیل آنکه قربانیان این مرد با چشمان بسته به مخفیگاه وی انتقال می‌یافتند و وی در هنگام به ا جرا گذاشتن نقشه سیاه خود صورتش را با کلاهی می‌پوشاند، ردیابی وی و کلبه وحشتش بسیار دشوار بود اما سرانجام کارآگاهان اداره 5 آگاهی تهران تحت نظارت بازپرس قیصری- رئیس شعبه ششم بازپرسی  دادسرای جنایی- متهم خطرناک را 25آبان  85 به دام انداخته و بازداشت کردند که وی در جریان بازجویی‌ها به جرایم سیاه  خود اعتراف کرد. 

چوبه دار برای 6 محکوم به مرگ

علاوه بر شیطان نقابدار، 6 محکوم به مرگ دیگر نیز صبح روز پنجشنبه به پای چوبه‌دار می‌روند که در میان آنها 2 زن محکوم به قصاص وجود داشتند که شوهران خود را به قتل رسانده‌اند.

کد خبر 39528

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز