جمعه ۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: اوایل سال 85، والدین پسربچه‌ 8 ساله‌ای‌ با مراجعه به مأموران پلیس نجف آباد اصفهان از اعمال شیطانی مرد جوانی که فرزند آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پرده برداشتند.

آنها به مأموران گفتند: صبح امروز وقتی پسرمان سراسیمه و گریان به خانه آمد، متوجه شدیم اتفاق شومی برای او افتاده است. او که گریه امانش را بریده بود، گفت که در مسیر بازگشت به خانه، مرد جوانی او را با تهدید سوار موتور خود کرده و با انتقال به باغ‌های اطراف شهر، مورد تعرض قرار داده است.

به‌دنبال این شکایت، گروهی از مأموران پلیس، مأموریت یافتند در بررسی‌های تخصصی، مرد جوان را شناسایی و دستگیر کنند.

هنوز چند روزی از این ماجرا نگذشته بود که مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند که در همه آنها مرد موتور سواری با بستن راه پسربچه‌های 7‌تا‌10‌ساله، آنها را به زور سوار موتور خود می‌کرد و با انتقال به باغ‌ها و بیابان‌های اطراف شهر مورد تعرض قرار می‌داد.

در حالی که تمامی‌ این پسربچه‌ها، مشخصات مشابهی از مرد موتور سوار را به پلیس ارائه داده بودند، مأموران دریافتند با یک جوان متجاوز که با بی‌رحمی تمام قربانیان خود را ربوده و مورد تعرض قرار می‌دهد مواجه هستند.

اگر چه همه قربانیان این مرد، از سوی وی تهدید شده‌ بودند که اگر ماجرا را به پلیس اطلاع دهند کشته خواهند شد، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی متهم آغاز شد و مأموران چند هفته بعد موفق شدند وی را در یکی از پارک‌ها دستگیر کنند.

جوان 21 ساله که رضا نام دارد پس از انتقال به اداره پلیس، منکر اتهامات خود شد اما وقتی مقابل چشمان مضطرب و نگران قربانیانش قرار گرفت و از سوی آنها شناسایی شد به جرم خود اعتراف کرد.

قربانی دیروز، متهم امروز

متهم در بازجویی‌ها گفت: من در خانواده پر جمعیتی به دنیا آمدم وچون نتوانستم درسم را ادامه بدهم، پس از کلاس پنجم ابتدایی ترک تحصیل کردم و به دنبال کار رفتم. 12 سال بیشتر نداشتم که در یک مغازه مشغول به کار شدم و همانجا بود که توسط مرد جوانی مورد تعرض قرار گرفتم، بنابراین تصمیم گرفتم با قتل این مرد از ا و انتقام بگیرم اما هرگز نتوانستم نقشه‌ام را به اجرا بگذارم. وقتی بزرگ‌تر شد، تصمیم گرفتم از دیگران انتقام بگیرم و به همین خاطر با تهدید پسربچه‌ها، آنها را به محل‌های خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم.

وی ادامه داد: 2 سال پیش به‌دنبال شکایت برخی از قربانیانم، توسط مأموران دستگیر و راهی زندان شدم اما اواخر سال 84، پس از آنکه از زندان آزاد شدم، باز هم فعالیت‌های مجرمانه‌ام را از سر گرفتم و این بار با استفاده از یک موتور سیکلت به سراغ طعمه‌هایم می‌رفتم. من با شناسایی پسربچه‌های 7 تا 10 ساله در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت شهر جلوی آنها را می‌گرفتم و با تهدید، آنان را سوار موتور می‌کردم. سپس قربانیانم را به بیابان‌ها و باغ‌های اطراف شهر می‌بردم و به زور مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم .

پس از اعترافات هولناک مرد جنایتکار، در حالی که تعداد واقعی شاکیان مشخص نبود، محاکمه متهم به صورت ویژه در شعبه‌17 دادگاه کیفری اصفهان و به ریاست قاضی هاشم رضایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عبرت، قضات دادگاه با توجه به اعترافات صریح متهم و اظهارات 6 شاکی که حاضر به شکایت شده بودند، وی را به تیرباران در مقابل جوخه اعدام محکوم کردند که این حکم قرار است پس از طی مراحل قانونی، صبح روز شنبه ششم بهمن به اجرا در آید.

کد خبر 42615

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز