دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

آزاده مختاری: دختر جوان به جای پنهانکاری و ترس بیهوده به همراه خانواده‌اش به کلانتری رفت و باعث دستگیری ربایندگانش شد.

گریه می‌کردم، التماسشان کردم ولی فایده‌ای نداشت، چند ساعتی که در آن آلونک مخروبه گرفتار 4 پسر شیطان صفت بودم هردقیقه‌اش مثل یک سال گذشت.

دختر نوجوان با صورتی وحشت زده و رنگ پریده درحالی‌که دستان لرزانش را به هم گره زده بود روبه‌روی کارآگاهان پلیس پایتخت نشسته بود تا از ماجرای 4 ساعت وحشت که در آلونکی مخروبه در منطقه‌ای دورافتاده حوالی پایتخت بر وی گذشته بود سخن بگوید.

این دختر نوجوان، عصر 17 مهر ماه از خانه‌شان در غرب تهران خارج شد تا به محل قرار با پسر جوانی برود که چند روز قبل در مسیر مدرسه با وی آشنا شده بود.

دختر نوجوان به سر خیابان که رسید پسر مورد علاقه‌اش سوار بر یک پژو  به وی نزدیک شد و دقایقی بعد اوسوار بر خودرو  به همراه پسر جوان از محله‌شان دور شد، اما ساعتی بعد او در دام نقشه سیاهی گرفتار شد که مرد جوان و همدستانش برای او طراحی کرده بودند.

دختر نوجوان در توضیح این حادثه سیاه به خبرنگار همشهری گفت: وقتی به شهرک اندیشه رسیدیم، بهزاد به بهانه اینکه دیگر از رانندگی خسته شده است خودرو را در یک کوچه خلوت پارک کرد، نمی‌دانم چرا دچار دلشوره شده بودم از بهزاد خواستم به تهران برگردیم که ناگهان 3 پسر جوان در خودرو را گشوده و سوار ماشین شدند.

وی ادامه داد: ازوحشت تمام بدنم شروع به لرزیدن کرد و زمانی که یکی از آن 3 پسر با قراردادن چاقویی زیر گلوی بهزاد از او خواست به سوی محلی که او می‌گوید به راه بیافتند، انگار نفسم بند آمد.

دختر نوجوان در حالی‌که گریه امانش نمی‌داد ادامه داد:« من و بهزاد را به یک آلونک کثیف در حوالی شهرک اندیشه انتقال دادند، ترس تمام وجودم را فراگرفته بود.

وقتی بهزاد را با لگد به گوشه‌ای ازآلونک پرتاب کردند هنوز ته دلم امید داشتم که او راه حلی برای نجات من از دست این 3 پسر شیطان صفت پیدا خواهد کرد.

التماسشان کردم ولی آنها وحشیانه مرا مورد آزار قرار دادند.

دختر جوان که هنوز از یاد آوری آن لحظات تلخ می‌لرزید گفت: وحشتناک‌تر از همه این بود که دقایقی بعد متوجه شدم بهزاد نیز با آنان همدست است و تمام تهدیدات آنان و ربودن ما نقشه‌ای بود تا من را به آن آلونک بکشانند، آنها پس از اجرای نقشه شومشان مرا در کنار خیابان رها کرده و گریختند».

هوشیاری دختر نوجوان

دختر نوجوان، بعد از رهایی از دست جوانان شیطان صفت به اداره پلیس رفت و از آنها شکایت کرد و به این ترتیب عملیات گسترده پلیسی برای دستگیری 4 متهم این پرونده با دستور قاضی روشن بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران آغازشد.

به این ترتیب11 روز بعد یعنی در 29 مهر ماه، مأموران موفق شدند تمامی متهمان را در عملیات‌های جداگانه درمخفیگاهشان درجنوب وغرب تهران بازداشت و به اداره آگاهی منتقل کنند.

بازپرس روشن که رسیدگی قضایی این پرونده را بر عهده دارد، دیروز با بیان این مطلب گفت: با بررسی آلونکی که متهمان برای اجرای نقشه شیطانی خود ازآن استفاده می‌کردند احتمال ارتکاب جرایم مشابه دیگری ازسوی این 4 پسر وجود دارد.

وی ادامه داد: طراح این نقشه   بهزاد است.  این در حالی است که متهمان مدعی هستند بهزاد با دوست شدن با دختر نوجوان و اغفال او، پیشنهاد ربودن و انتقال او به آلونک وحشت را به 3 متهم دیگر داده و با موافقت آنها این نقشه را عملی کرده است.

به گفته بازپرس روشن متهمان ادعا می‌کنند که این اولین و آخرین وسوسه شیطانی بوده که گریبانگیرشان شده است ولی بررسی آلونک و اظهارات ضد و نقیض متهمان این احتمال را به وجود آورد که احتمالا قربانیان دیگری نیز طعمه نقشه شیطانی این 4 پسر شده‌اند.

بنابراین بازجویی از آنان برای روشن شدن ابعاد جرایم سیاهشان ادامه دارد.

کد خبر 34670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز