دوشنبه ۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: 2 مرد جوان که با ربودن دختری او را به یک دامداری در اطراف کرج برده و 2 روز مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

هفته گذشته دختر جوانی به شعبه 2 بازپرسی در دادسرای جنایی کرج رفت و از مردان ناشناسی که او را ربوده و با انتقال به یک دامداری به مدت 2 روز مورد آزار و اذیت قرار داده بودند شکایت کرد.

وی به بازپرس صمدی گفت: یک ماه پیش در حالی که منتظر یکی از دوستانم بودم ، با پسر جوانی که خود را علی‌ معرفی می‌کرد آشنا شدم.

علی با چرب زبانی و گفتن این جمله که از من خوشش آمده،  شماره تلفن همراهش را به من داد و به این ترتیب تماس‌های تلفنی ما آغاز شد. مدتی از این آشنایی می‌گذشت تا اینکه یک روز علی به من گفت که قصد ازدواج با من را دارد و برای همین می‌خواهد من را به خانواده‌اش معرفی کند.

به همین خاطر در یکی از خیابان‌ها با هم قرار گذاشتیم اما زمانی که سر قرار حاضر شدم، ناگهان یک خودرو مدل پایین مقابلم نگه داشت و2مرد با تهدید چاقو من را به داخل خودرو انداختند.

در حالی که در تاریکی شب توانایی شناسایی آنها را نداشتم، مردان ناشناس من را بی‌هوش کردند و وقتی به هوش آمدم خودم را در یک دامداری دیدم و تازه فهمیدم که چه بلای شومی به سرم آمده است.

در همین هنگام علی را دیدم که مقابلم نشسته بود و به من می‌خندید. هر چه التماس کردم تا با من کاری نداشته باشند علی و 2 مرد دیگر به التماس‌هایم توجهی نکردند و من را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

بعد از گذشت 2 روز در حالی که در وضعیت جسمانی بدی بودم آنها من را با خودرو حمل گوشت به اطراف میدان کرج برده و در آنجا رهایم کردند.

به‌دنبال اظهارات دختر جوان مأموران عازم خانه علی شده و او را دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌ها به ربودن دختر جوان با همدستی2نفر از دوستانش اعتراف کرد و پس از آن‌که کارآگاهان موفق شدند یکی دیگر از همدستان علی را دستگیر کنند، بازپرس صمدی برای آنها قرار بازداشت صادر کرد و متهمان روانه زندان شدند.

کد خبر 32933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز