سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پسر جوانی که از طریق اینترنت با دختری رابطه برقرار کرده و او را به خانه‌ای کشانده بود، در اقدامی غافلگیرانه اسیر نقشه شیطانی وی شد.

 به گزارش خبرگزاری ایسنا اوایل مرداد ماه سال جاری، جوان 20 ساله‌ای به پلیس شهرستان قم رفت و به ماموران گفت: "چند ماه پیش از طریق اینترنت با زنی به نام "ملیحه" که 20 ساله بود، آشنا شدم.

"پس از گذشت مدتی از این آشنایی، از "ملیحه" خواستم تا با من به منزل یکی از دوستانم بیاید و به این ترتیب او نیز مرا تا منزلی که هیچ‌کس در آن نبود، همراهی کرد."

پسر جوان ادامه داد: "حدود نیم ساعت از حضور ما در این منزل نگذشته بود که ناگهان درب منزل زده شده و مردی که خود را برادر شوهر ملیحه معرفی کرد، به زور وارد خانه شد، و با تهدید به من گفت: اگر می‌خواهی موضوع را به پلیس اطلاع ندهم، باید دو میلیون تومان به من بدهی".

" اما من که هیچ پولی همراه نداشتم به التماس افتادم، اما این مرد که "علی" نام داشت، توجهی به حرفهای من نکرد و در اقدامی ناگهانی به من تعرض کرد. این در حالی بود که گوشی تلفن همراهم را با نوشتن قولنامه صوری به زور از من گرفت و به همراه ملیحه فرار کرد."

چند روزی از این موضوع گذشت تا این که صبح امروز علی مجددا با من تماس گرفت و به عنوان حق‌السکوت درخواست وجه نقد کرد که من نیز برای ادامه نیافتن این اخاذی‌ها از این افراد شکایت کردم.

با اظهارات این جوان به هویت "فرشاد" بلافاصله با اعلام شکایت پلیس وارد عمل شد و با توجه به این که متهمان منتظر گرفتن پول پیشنهادی از «فرشاد» بودند، قرار ملاقاتی صوری برای به دام انداختن متهمان ترتیب داده شد.

بر این اساس زمانی که فرشاد بر سر قرار رفته بود تا وجوه درخواستی را به علی، ملیحه و پسرنوجوانی که همراهشان بود، بدهد، ماموران آنها را محاصره و دستگیر کردند.

در حالی که بازجویی‌ها از وحید 17 ساله، ملیحه 20 ساله و علی 30 ساله در کلانتری آغاز شد، پلیس در استعلام از سوابق این متهمان متوجه شد: علی پیش از این دارای شش فقره سابقه سرقت است. بدین ترتیب پرونده برای ادامه بررسی‌ها با هر سه متهم به پلیس آگاهی قم ارجاع شد.

کد خبر 28432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز