آزاده مختاری: پسر جوان وقتی فهمید دختر دانشجویی که با وی در چت اینترنتی آشنا شده، قصد جدایی از او را دارد، نقشه انتقام‌جویی اینترنتی را طراحی کرد.

جوان انتقام‌جو، عکس و شماره تلفن دختر مورد علاقه اش را روی یک سایت مستهجن قرار داد، اما 48 ساعت بعد ناباورانه در خانه خود به محاصره کارآگاهان پلیس آگاهی درآمد؛« به بن بست رسیده بودم، این دختربا احساساتم بازی کرده بود.  روزی که ترکم کرد فکرکردم زندگی برایم به پایان رسیده، برای همین درهمان شرایط بحرانی تصمیم گرفتم ازوی انتقام سختی بگیرم».

 این حرف‌های پسرجوانی است که متهم است برای انتقام‌جویی شیطانی خود، عکس و شماره تلفن دختر مورد علاقه‌اش را روی یک سایت اینترنتی قرار داده، تا آبروی او را ببرد.

پیگیری ماجرای این انتقام‌جویی اینترنتی، سه‌شنبه گذشته و هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که دخترجوانی به شعبه 5 بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و مدعی شد جوان 25 ساله‌ای به نام کامران به قصد انتقام‌جویی از او، عکس، مشخصات و شماره تلفن همراه او را روی یک سایت اینترنتی قرار داده و ازآن روزتعداد زیادی مزاحم با تلفن همراه وی تماس می‌گیرند.

با شنیدن اظهارات دختر جوان، قاضی توکلی - بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران- با صدور دستور قضائی از کارآگاهان اداره 11 آگاهی (مبارزه با آدم ربایی) پلیس خواست مرد جوان را ردیابی  و دستگیر کنند.

 با این دستورکارآگاهان پلیس صبح دیروز مرد جوان را 48 ساعت پس از شکایت دختر جوان در یک عملیات پلیسی بازداشت کردند. مرد جوان در توضیح انگیزه خود از انتقام‌جویی شیطانی به کارآگاهان گفت: چند ماه قبل درحال چت کردن دراینترنت بودم که ناگهان دخترجوانی به نام نیوشا روی خط آمد و شروع به چت کردن با یکدیگر کردیم.

وقتی فهمیدیم خانه‌هایمان با یکدیگر فاصله چندانی ندارد، قرار ملاقات گذاشتیم. در همان اولین ملاقات احساس کردم این دخترجوان، همان دختر رویاهایم است وبه‌شدت به او دلبسته شدم.

 اومثل من دانشجو بود و نزدیکی رشته‌های تحصیلی باعث شد که دوستی‌مان عمیق‌تر شود.

همه چیزبه خوبی وخوشی می‌گذشت تا اینکه ناگهان بعد از3 ماه، درحالی‌که ازنظراحساسی شدیدا به نیوشا وابسته شده بودم، او من را ترک کرد. سعی کردم او را منصرف کنم، اما وقتی تلاش‌هایم نتیجه‌ای نداد تصمیم گرفتم از او انتقام سختی بگیرم.
 به هزاران شیوه مختلف برای انتقام‌جویی فکرکردم ودرنهایت تصمیم گرفتم برای اینکه ردی ازمن باقی نماند،عکس شهلا را روی یک سایت مستهجن بگذارم.

 روزی که نقشه‌ام را عملی کردم با یک تلفن ناشناس با دخترجوان تماس گرفته وماجرا را برایش تعریف کردم. او تهدید کرد که ازمن شکایت خواهد کرد ولی من باورنمی‌کردم با شکایت این دختر پلیس بتواند رد من را دراینترنت پیدا کرده وبازداشتم کند.

سرگرد محمد نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت روزگذشته با اعلام این خبر گفت: تحقیقات ازاین متهم دراداره 11 آگاهی تهران بزرگ زیرنظر بازپرس توکلی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 32537

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز