سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

آزاده مختاری: اعضای باند شیطانی با کشاندن دختران دانشجو به سوئیت‌های دانشجویی آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با بریدن موهای قربانیانشان کلکسیون درست می‌کردند.

« اولین بار ساعت 12 شب بود که با شکسته شدن در آپارتمانم ازخواب پریدم، کامران بعد از ورود به سوئیتم دست و پاهای مرا با طناب بست و  مرا مورد آزار  قرارداد.»

این‌ها ادعاهای دختر23 ساله ای به نام سمیراست که بعد از ماه‌ها از کابوس باند شیطانی نجات یافته است.

نجات از دست روباه

دختر جوان  روز گذشته در توضیح روزهای وحشت خود در پایگاه 4 پلیس امنیت گفت: یکسال  قبل بعد از قبولی  در یکی از دانشگاه‌های تهران از شهرمان به پایتخت آمدم، به دلیل اینکه نمی توانستم شرایط خوابگاه را تحمل کنم به دنبال خانه‌ای برای اقامتم می‌گشتم تا اینکه یکی از بنگاه‌ها سوئیتی را در طبقه سوم آپارتمانی در خیابان ظفر به من معرفی کرد.

من هم غافل از سرنوشت شومی که در انتظارم بود قرارداد یکساله با مالک خانه که یک زن میانسال بود بستم.

مدتی از اقامتم در آن خانه نگذشته بود که به دعوت صاحبخانه به آپارتمان  او  رفتم.

آن شب متوجه شدم مالک خانه سوئیت‌های آپارتمانش را فقط به دختران دانشجوی شهرستانی اجاره می دهد و در طبقه دوم نیز یک دختر دانشجوی دیگر ساکن است.

رفت وآمدهایم به خانه صاحبخانه ادامه داشت تا اینکه بعد از4 ماه متوجه شدم  او یک پسر 29 ساله به نام کامران دارد که به تازگی تحصیلات خود را  در یکی از رشته‌های مهندسی به پایان رسانده است.

بعد از مدتی مزاحمت‌های کامران آغازشد. او هر روز سر راهم سبز می‌شد و می‌گفت به من علاقمند شده است. ولی وقتی با ممانعت من مواجه شد یک شب با شکستن در آپارتمانم وارد خانه شد وبا بستن دستها و پاهایم مرا مورد آزار و اذیت قرارداد.

او سپس با استفاده از یک دوربین عکاسی از صحنه‌های آزار و اذیت عکس تهیه کرد و از آن شب به بعد با سوء استفاده از عکس‌ها تهدیدهای خود را آغاز کرد.

دختر جوان در ادامه گفت: کامران که می‌دانست من دارای وضعیت مالی مناسبی هستم، با تهدید به انتشار عکس‌ها در اینترنت و شهرمان در 3 مرحله یک میلیون و 600 هزار تومان از من اخاذی کرد، ولی او باز هم دست از سرم برنمی داشت تا اینکه تصمیم گرفتم برای نجات از دست او، خانه آنها را تخلیه کنم.

کامران وقتی از تصمیم من آگاه شد باردیگر به زور وارد خانه‌ام شد و تا سرحد مرگ مرا کتک زد.

فردای آن روز در حالی که تصمیم گرفته بودم هر طوری شده آنجا را ترک کنم با کمک دختر عمویم شروع به جمع کردن وسایلم کردم که در همین هنگام کامران متوجه شد و برای انتقام گرفتن از من، عکس‌های سیاهی را که از من گرفته بود به دخترعمویم نشان داد.

دختر عمویم با دیدن این عکس‌ها شروع به مشاجره با کامران کرد ولی او با اتوی داغ به دختر عمویم حمله‌ور شد و وی را سوزاند.

 او سپس از ماجرای دوربین‌های مداربسته که در خانه من نصب کرده بود پرده برداشت و آنجا بود که فهمیدم در تمام مدتی که در خانه آنها بودم، دوربین‌های فیلمبرداری همه حرکاتم را ضبط کرده و کامران این فیم‌ها را در لپ‌تاپش نگهداری می‌کند.

بنابراین تصمیم گرفتم هر طوری شده از دست او خلاص شوم و به همین خاطر ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.

کلکسیونی از موهای قربانیان

سرگرد عباس میرآبادی مسئول عملیات دستگیری متهمان با اعلام این خبر گفت: پس از اظهارات سمیرا، گروهی از ماموران وارد عمل شدند و در بررسی‌های تخصصی دریافتند که کامران با تشکیل باندی 5 نفره که همگی آنها پسران تحصیل کرده و از خانواده‌های متمول بودند با فریب دختران دانشجوی شهرستانی و دادن وعده ازدواج آنان را به خانه‌های مجردی و مجهز به دوربین‌های مداربسته خود در شمال و مرکز شهر کشانده و مورد آزار و اذیت  قرار می دادند.

وی ادامه داد: اعضای این باند سیاه سپس با استفاده از فیلم‌هایی که از این دختران ضبط کرده بودند تهدیدات و اخاذی‌های میلیونی خود از را آغاز کرده و زندگی را برای طعمه‌هایشان به یک کابوس تبدیل می‌کردند.

سرگرد میرآبادی در ادامه گفت: با جمع‌آوری اطلاعات لازم دراین پرونده با صدور دستور قضایی عملیات دستگیری متهمان آغاز و عصر دوشنبه گذشته آنها در یک قرار صوری در میدان صادقیه بازداشت شدند.

وی خاطر نشان کرد: با ورود پلیس به خانه کامران، ماموران لپ‌تاپ شخصی او را که حاوی عکس‌های صحنه‌های آزار و اذیت قربانیان باند او بود، کشف کردند اما آنچه که توجه پلیس را به خود جلب کرد پیدا شدن یک کلکسیون از موهای بریده شده از سر دختران جوان بود که در این خانه وجود داشت.

سرگرد میرآبادی گفت: بر روی هر کدام از این دسته موها، نام دختری قربانی که موها متعلق به وی بود بر چسب شده بود و کامران در بازجویی‌ها مدعی شد او و دوستانش بعد از هر نقشه شیطانی از سر طعمه‌هایشان یک دسته مو بریده و از آن‌ها کلکسیون درست می کردند.

بنا بر این گزارش، تا کنون 10 دختر جوان که قربانی پسران شیطان صفت‌ شده‌ بودند از سوی پلیس شناسایی شده‌اند.

کد خبر 33610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز