آزاده مختاری: با تأیید حکم اعدام شیطان نقابدار که با کشاندن پسران دانش آموز به ساختمانی نیمه‌کاره در نظام آباد تهران آنها را مورد آزار قرار می‌داد، وی در آستانه اعدام قرار گرفت

وی که قاسم نام دارد با کلاه سیاهی که به سر می‌گذاشت خود را مأمور اطلاعات یا رئیس آموزش و پرورش معرفی می‌کرد و به این ترتیب دانش آموزان نوجوان را به بهانه‌های مختلف از جمله بلندبودن موهایشان،  مزاحمت برای نوامیس یا نداشتن کارت شناسایی سوار موتور خود کرده و به ساختمان نیمه‌کاره می‌برد.

تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد آذرماه سال گذشته و به‌دنبال شکایت خانواده‌ای آغاز شد که مدعی بودند پسر 15 ساله‌‌شان در راه مدرسه از سوی شیطان نقاب دار ربوده شده و در ساختمانی نیمه کاره مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با این شکایت،  دستگیری مرد موتور سوار در دستور کار مأموران کلانتری 106 نامجو قرار گرفت. مدتی بعد مشخص شد شکایت‌های مشابه دیگری نیز به کلانتری‌های 127 و 107 گزارش شده است.

زمانی که مأموران دریافتند در همه این گزارش‌ها پسران نوجوان طعمه یک مرد موتورسوار نقابدار شده‌اند،  پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان مأموریت یافتند این مرد را شناسایی و دستگیرکنند.

کارآگاهان در نخستین اقدام به تحقیق از 12دانش‌آموزی پرداختند که از سوی شیطان نقابدار مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

به این ترتیب با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده در این تحقیقات چهره فرضی متهم به دست آمد و مدتی بعد مأموران موفق شدند او را که در حال پرسه زدن حوالی یک مدرسه پسرانه بود دستگیر کنند.

با انتقال قاسم به اداره آگاهی،  وی به ربودن 15 پسر نوجوان و  آزار و اذیت آنها اعتراف کرد و با ارسال پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری، محاکمه او به ریاست قاضی عزیزمحمدی آغاز شد.

اظهارات تکان دهنده

صبح 25 بهمن سال گذشته،   13 نفر از پسران نوجوان که قربانی وسوسه‌های شوم شیطان نقابدار شده بودند با حضور در جلسه محاکمه به بیان جزئیات حادثه پرداختند.

یکی از آنها که نوجوان 13 ساله‌ای بود، گفت: روز حادثه تازه از مدرسه تعطیل شده بودم که در خیابان این مرد سوار بر یک موتورسیکلت قرمز رنگ راه را برمن بست.

او بعد از اینکه خود را مأمور معرفی کرد از من کارت شناسایی خواست.

وقتی گفتم کارت شناسایی ندارم، گفت که باید برای تعهد دادن به پایگاه بیایی و با تهدید و ضرب و شتم مرا سوار موتورش کرد.

پس از طی مسافتی با چسب نواری چشمانم را بست و مرا به یک ساختمان نیمه کاره برد. سپس با تهدید مورد آزار و اذیتم قرار داد و با همان چشمان بسته در خیابان رهایم کرد.

بی گناهم!

پس از اظهارات قربانیان،  قاسم که تحت محافظت شدید پلیس بود وارد سالن دادگاه شد و به دفاع از خود پرداخت. او با بیان اینکه تحصیلدار یک کارخانه مواد شوینده است،  با وجود اینکه برخی از شاکیان وی را از بین 30 تا 50 نفر در اداره  آگاهی شناسایی کرده بودند مدعی شد بی‌گناه است و تحت فشار به اتهاماتش اعتراف کرده است.

او گفت که روزنامه‌ها برایش پاپوش درست کرده‌اند و هیچ وقت برای پسران نوجوان مزاحمت ایجاد نکرده است.

حکم اعدام

جابری قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی تهران روزگذشته با اعلام این خبرگفت:پس از اظهارات متهم و پایان جلسه محاکمه،  5 قاضی دادگاه پس از شور او را به اعدام محکوم کردند.

این حکم پس از ارسال به دیوانعالی کشور از سوی قضات دیوان تأیید شد. بنابراین پرونده روز گذشته برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد و به این ترتیب شیطان نقابدار در آستانه اعدام قرار گرفت.

کد خبر 36803

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز