شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

آزاده مختاری: با شکایت دختری که مدعی است 2 برادر جوان بعد از ربودن وی، با تزریق آمپول‌های بیهوشی، او را‌ مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، دادیار دوم دادسرای جنایی دستور دستگیری متهمان را صادر کرد.

«فکر می‌کردم خودروی مسافرکش است، ولی وقتی سوار خودرو شدم تازه فهمیدم دردام چه شیطان صفتانی گرفتار شده ام.»

این سخنان دختر جوانی است که بعد از3 روز ناپدید‌شدن، پلیس رد او را دریکی از بیمارستان‌های شمال شرق تهران پیدا کرد.

قاضی سلیمانی دادیار دوم دادسرای جنایی تهران روزگذشته درخصوص حادثه دردناکی که برای این دختر جوان رخ داده بود به همشهری گفت: در نخستین روزهای آبان ماه کارآگاهان پلیس درجریان ناپدید شدن دختری به نام سپیده قرارگرفتند، والدین این دختر وقتی ازغیبت طولانی وی نگران شدند، با مراجعه به پلیس گفتند پس از آنکه دخترشان برای رفتن به خانه یکی ازاقوامشان از خانه خارج شده، ناپدید شده است.

با این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد، اما کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه دریافتند وی  هیچ انگیزه ای برای فرار از خانه نداشته‌است، به‌این‌ترتیب جست و جو‌‌ها برای یافتن وی  آغاز شد، اما درحالی که تحقیقات ادامه داشت 3 روزبعد  با  تماس مسئولان بیمارستانی در شمال  پایتخت راز ناپدید شدن دختر جوان فاش شد.

دختری بیهوش در بیمارستان

مسئولان بیمارستان  در تماس با پلیس، آنها را در جریان بستری شدن دختری که نحوه انتقالش مشکوک به نظر می رسید قرار دادند.

 آنها به کارآگاهان پلیس گفتند: نیمه شب ششم آبان، پسری وحشتزده، دختر جوانی را که  درحالت بیهوشی قرار داشت،  به بیمارستان انتقال داد و با ادعای اینکه برادر اوست خواستار بستری شدن او شد، اما قبل ازاینکه فرم مشخصاتش را پر کند ناگهان ناپدید شد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن پسر جوان  ادامه داشت، با گذشت  48 ساعت از بستری شدن دختر جوان وقتی او به هوش آمد، پرده از حادثه تلخی که برایش رخ داده بود برداشت.

دخترجوان درمورد ربوده شدن و آزارو اذیتش توسط 2 برادرشیطان صفت گفت: « روز حادثه وقتی از خانه خارج شدم سوار خودرویی شدم که فکر می کردم مسافرکش است، ولی بعد ازطی مسیری متوجه شدم در دام 2 برادر شیطان‌صفت گرفتار شده‌ام و قبل ازاینکه بتوانم برای نجاتم کمک بخواهم، آن‌ها با تهدید مرا به خانه‌ای در شمال شهر کشاندند».

در جست و جوی 2برادر

قاضی سلیمانی افزود: دختر جوان مدعی است 2برادر، وقتی با مقاومت‌های او روبه‌رو شدند، با تزریق آمپول‌های خاصی، وی را بیهوش کرده‌ و سپس نقشه سیاه خود را به اجرا گذاشته‌اند، اما هنگامی که متوجه شد‌ه‌اند تزریق مواد بیهوش کننده وی را درآستانه مرگ قرارداده، شبانه او را به بیمارستان انتقال داده و متواری شد‌ه‌اند.

بنابراین گزارش، کارآگاهان پلیس با بررسی ادعاهای دخترجوان، با دستور قاضی سلیمانی عملیات بازداشت 2 برادر را در دستور کار خود قرار داده اند.

کد خبر 36275

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز