گروه حوادث: سه مرد که با استفاده از چسب مایع از عابربانک‌ها سرقت می‌کردند با هوشیاری یک زن به دام افتادند.

مدتی پیش زن جوانی برای برداشت پول از حساب عابر بانکش به سراغ یکی از دستگاه‌های خودپرداز در سطح تهران رفت اما وقتی کارتش را داخل دستگاه قرار داد و مقداری پول از حسابش برداشت هنگام برداشتن کارت متوجه شد که کارتش در دستگاه گیر کرده است.

در همین لحظه بود که 3 مرد که پشت سر او ایستاده بودند و وانمود می‌کردند در انتظار برداشت پول از دستگاه خودپرداز هستند، از وی خواستند تا برای رفع مشکل و کمک گرفتن از مسئول دستگاه به داخل بانک مراجعه کند.

زن جوان به تصور اینکه این 3 مرد قصد کمک به وی را دارند و می‌تواند به آنها اعتماد کند، کارت خود را در دستگاه باقی گذاشت و وارد بانک شد. اما دقایقی بعد زمانی که مجدداً قصد مراجعه به عابربانک را داشت متوجه شد که مردان جوان در حال برداشت پول از حساب بانکی وی هستند.

زن جوان که تازه متوجه شده بود فریب این 3 جوان را خورده است بلافاصله به پلیس تلفن کرد اما سارقان با دیدن او پا به فرار گذاشتند.

هنوز دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که مأموران پلیس سر رسیدند و با دریافت مشخصات سارقان به تعقیب آنها پرداختند.

به این ترتیب هر 3 جوان سارق در یکی از خیابان‌های اطراف بانک در محاصره پلیس گرفتار و  از سوی ماموران کلانتری 101 تجریش دستگیر شدند.

با کشف یک کارت عابر بانک دیگر و یک چسب مایع در جیب این 3 سارق، آنها به پایگاه یکم اداره آگاهی تهران انتقال یافتند و با اعتراف به سرقت از عابربانک‌ها گفتند: ابتدا دستگاه‌های خودپردازی را که در جای خلوت بودند و  افراد کمی به آنها مراجعه می‌کردند شناسایی می‌کردیم و با مراجعه به آنها چسب مایع را به داخل کارتخوانها می‌ریختیم.

به این ترتیب زمانی که فردی برای استفاده از عابربانک به آنجا می‌آمد، کارتش در داخل کارتخوان گیر می‌کرد و  ما که وانمود می‌کردیم در صف استفاده از عابربانک ایستاده‌ایم پس از دیدن مخفیانه رمزش به وی پیشنهاد می‌کردیم برای کمک گرفتن از مسئول دستگاه به داخل بانک برود.

زمانی که وی به داخل بانک می‌رفت ما که رمز او را در اختیار داشتیم اقدام به برداشت پول از حساب بانکی‌اش کرده و به سرعت از محل متواری می شدیم.پس از این اعترافات، متهمان با صدور قرار بازداشت برای ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

کد خبر 26454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز