سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

گروه حوادث: سماجت یک دختر جوان باعث شد جوان شیادی که با فریب دختران جوان، طلاهای آنها را سرقت می‌کرد، در دام پلیس قرار گیرد.

13 خردادماه، وقتی ماموران پلیس در حال گشتزنی در خیابان تجریش بودند ناگهان متوجه مرد جوانی شدند که از یک کافی‌شاپ بیرون دوید، به دنبال او دختری در حالی که دوان دوان او را تعقیب می‌کرد از مردم می‌خواست جلوی فرارش را بگیرند.

با دیدن این صحنه مأموران گشت پلیس به سرعت وارد عمل شده و تعقیب و گریز برای دستگیری وی آغاز شد، مرد جوان با دیدن مأموارن پلیس سعی کرد تا از کمند آنها بگریزد اما سرانجام ماموران پلیس وی را دستگیر کردند.

دعوت به قهوه، برای سرقت

با دستگیری این جوان، مأموران به بازرسی بدنی وی پرداختند و در این هنگام بود که آنها یک دستبند طلایی را که دختر جوان مدعی بود از او دزدیده‌است در جیب وی پیدا کردند و به این ترتیب وی را به مرکز پلیس انتقال دادند.

درحالی که جوان فراری مدعی بود بدون دلیل دستگیر شده‌است، دختر جوان در توضیح ماجرا به مأموران گفت: یک ساعت قبل با این پسر جوان در میدان تجریش آشنا شدم، در حالی که او به من ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت که قصد آشنایی با من را دارد، از من خواست برای صرف قهوه به کافی شاپی که در آن نزدیکی بود برویم.

من که فکر می‌کردم او واقعاً به من علاقه دارد، به همراه او  به کافی‌شاپ رفتم، در آنجا بعد از چند لحظه حرف زدن، او ناگهان به من گفت که دستبندی که به دست دارم بسیار زیبا است و از من خواست آن را به او بدهم تا از نزدیک آن را ببیند، من هم با سادگی دستبندم را به او دادم اما او به محض گرفتن دستبند به سمت در دوید و پا به فرار گذاشت، من هم که تازه متوجه نقشه او شده بودم به بیرون دویدم و با داد و فریادهای من پلیس او را دستگیر کرد.

شگردی برای تمام فصول

با دستگیری این مرد جوان از آنجایی که احتمال می رفت وی یک سابقه دار باشد، بررسی بر روی فایل‌های مربوط به افراد سابقه‌دار آغاز شد و در این بررسی‌ها بود که مشخص شد این مرد جوان مدتی قبل هم به دلیل سرقت طلاهای دختر دیگری با همین شگرد دستگیر شده و به زندان افتاده‌است اما بعد از آزادی بار دیگر سرقت‌ها را از سر گرفته‌است.

دستوری برای شناسایی

سرهنگ داود سلطانی معاون آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: قاضی قریشی‌زاده، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی با صدور دستور چاپ عکس متهم بدون چشم‌بند از کسانی که طعمه این متهم شده و از آنان سرقت شده‌است خواست با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را اعلام کنند.

کد خبر 25204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز