یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

گروه حوادث: نظافتچی جوان وقتی برای نظافت، قدم به خانه اعیانی کارفرمایش گذاشته بود، با دیدن گاوصندوق پر از پول وسوسه شد و پس از سرقت 40 میلیون تومان پا به فرار گذاشت.

مدتی پیش زمانی که مالک یک خانه اعیانی در شمال تهران در تماس با پلیس 110، ماموران را در جریان سرقت 40 میلیون تومانی از گاوصندوق خانه‌اش قرار داد، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران برای بررسی ماجرا عازم محل سرقت شدند.

مرد مالباخته به ماموران گفت: ساعتی قبل مشغول رسیدگی به حساب‌‌هایم بودم که برای چند لحظه در حالی که در گاوصندوق باز بود، اتاق کارم را ترک کردم.

وی ادامه داد: وقتی به اتاق برگشتم در کمال تعجب با گاوصندوق خالی مواجه شدم که تمامی پول‌های نقد و چک‌های مسافرتی موجود در آن به سرقت رفته اما اسناد و مدارک در جای خود باقی مانده بودند.

با گزارش ماجرا به قاضی علی‌رضا روستا طسوجی، بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه یک،  به دستور وی تیمی از ماموران به سرپرستی سروان شفق برای شناسایی سارق نامرئی وارد عمل شدند. مدتی بعد ماموران متوجه شدند یکی از  چک‌های مسروقه در یکی از شهر‌های غربی کشور نقد شده است.

با صدور نیابت قضایی، ماموران عازم این شهر شدند و جوانی که چک مسروقه را نقد کرده بود، دستگیر کردند. وی در جریان بازجویی‌ها گفت: برادرم نظافتچی مرد مالباخته بود و هر چند هفته یک بار برای انجام نظافت به خانه او می‌رفت.

وی ادامه داد: یک روز که او برای کار به خانه این مرد رفته بود، متوجه باز بودن در ورودی شد و خود را به پذیرایی رساند. او وقتی دید صاحبخانه برای انجام کاری به طبقه بالا رفته و متوجه حضور وی در خانه نشده است به اتاق کار وی رفت و آنجا بود که با گاوصندوق پر از پول که در آن باز بود مواجه شد.

به این ترتیب دست به سرقت 40 میلیون تومانی از این خانه زد و بدون آنکه کسی متوجه حضورش در آنجا شود پا به فرار گذاشت. پس از اظهارات جوان متهم وی به دستور بازپرس روستا در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی نظافتچی سارق ادامه یافت.

کد خبر 24011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز