یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان و همدستانش پس از آنکه با موتور سیکلت به تعقیب خودروها می پرداختند، در حمله‌ای غافلگیرانه و با تهدید اسلحه خودروی طعمه خود را سرقت می کردند.

شامگاه 5 خرداد ماموران پلیس کرج در حال گشت‌زنی در محدوده مهرشهر بودند که به سرنشین یک خودرو پراید مظنون شده و در  عملیات تعقیب و گریز پلیسی  مرد جوانی  به نام احمد را دستگیر کردند.

در جریان بازجویی ها مرد جوان  به سرقت مسلحانه خودرو پراید در تهران با همدستی برادرش به نام سعید و جوان دیگری به نام حسین اعتراف کرد.

وی در توضیح نحوه سرقت خودروگفت:2 شب قبل زمانی که راننده یک خودرو پراید در خیابان جنت‌آّباد شمالی2 مسافر خود را پیاده کرد، ما با موتورسیکلت به طرفش رفتیم و برادرم سعید با تهدید اسلحه کمری او را از خودرو پایین کشید و به این ترتیب دست به سرقت خودرو زدیم.

با اعترافات این جوان، دستگیری 2 همدست وی نیز در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی کرج قرار گرفت و ماموران توانستند سعید را در خانه‌اش در فردیس کرج شناسایی و دستگیر کنند.

در جریان تحقیق از سعید مشخص شد وی طراح 4 سرقت مسلحانه خودرو به همین شیوه و زورگیری مسلحانه بوده است.

با این اعترافات، دادیار شعبه 14 دادسرای جنایی کرج دستور انتشار عکس این متهم بدون پوشش چهره را صادر کرد تا در صورت شناسایی توسط افرادی که از آنها زورگیری شده به اداره آگاهی کرج مراجعه کنند.

کد خبر 24012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز