دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: سارقان شیک‌پوش که با شکستن قفل خانه‌های ویلای کرج، در مدت 10 دقیقه دست به سرقت می زدند، در بازجویی‌های پلیسی به 23 فقره سرقت اعتراف کردند.

چندی قبل ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی کرج متوجه سرقت‌های زنجیر‌ه‌ای از خانه‌های ویلایی شدند، در جریان این سرقت‌ها سارقان در نبود صاحبخانه و با شکستن قفل درهای ورودی دست به سرقت می زدند.

در حالی که تحقیق برای شناسایی اعضای این باند آغاز شده بود، ماموران گشت کلانتری مهرشهر به موتورسواری که در بلوار ارم اطراف یک خانه ویلایی در حال پرسه زدن بود، مظنون شدند.

با بازداشت مرد جوان به نام فرشاد وی در بازجویی‌ها مدعی شد با همدستی 3 نفر از دوستانش که همگی از طایفه فیوج هستند با شناسایی خانه‌های ویلایی دست به سرقت می زده‌‌اند.

فرشاد درباره شگرد باند گفت: من و همدستانم با پوشیدن لباس‌های شیک و سوار بر خودروهای مدل بالای پژو 405 و پراید در ساعات پایانی شب، به مقابل خانه‌های ویلایی می‌رفتیم، برای آنکه از نبودن صاحبخانه مطمئن شویم، زنگ خانه را می زدیم ، در صورتی که کسی جوابگو نبود، می فهمیدیم صاحبخانه در خانه نیست و به این ترتیب با ورود به خانه در مدت 10 دقیقه دست به سرقت می‌زدیم.

با این اظهارات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به سرپرستی سرهنگ عیوضی- رئیس اداره سرقت- شناسایی و دستگیری همدستان وی را در دستور کار خود قرار دادند و توانستند آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ هادئی- رئیس اداره آگاهی کرج- با اعلام این خبر گفت: متهمان تاکنون به 23 فقره سرقت اعتراف کرده و مدعی هستند که در محدوده عظیمیه، فردیس، دولت‌آّباد، شهرک مترو و میدان استاندارد دست به سرقت از خانه‌های ویلایی زده‌اند که تحقیق از سارقان شیک‌پوش ادامه دارد.

کد خبر 21425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز