جمعه ۱۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: مردی که به اتهام سرقت 5 خودروی مدل‌بالا در تهران، دوران حبس خود را می‌گذراند ، در مقابل 2 شکایت جدید قرار گرفت. این بار سرقت‌ها در شهرستان گنبد رخ داده بود.

رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که یک سال قبل ماموران پلیس شهریار در حال گشت‌زنی به سرنشین یک دستگاه خودرو پژو مظنون شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز مرد راننده را دستگیر کردند.

وقتی در بررسی ها مشخص شد راننده فراری یک سارق سابقه دار است   و  تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفت و در این بازجویی‌ها بود که وی به سرقت  خودروی پژو اعتراف کرد و گفت که آن را با همدستی دوستش از میدان آزادی تهران به صورت دربستی به مقصد شهرک اندیشه کرایه کرده و در محلی خلوت با تهدید چاقو خودرو را به سرقت برده‌اند.

در حالی که  که تلاش برای دستگیری همدست این جوان 23 ساله ادامه داشت، وی به 5 سرقت دیگر اعتراف کرد و به این ترتیب قاضی  شعبه 104 دادگاه عمومی شهریار  وی را به 3 سال زندان محکوم کرد.

در حالی که مدتی از حبس این متهم می گذشت، وی بار دیگر با اتهام 2 سرقت جدید خودرو مواجه شد، شاکیان دو مرد گنبدی بودند که مدعی بودند خودروشان توسط مرد جوانی سرقت شده است به این ترتیب به دستور صمدی – بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج- وی بار دیگر از زندان احضار شد و تحقیق از وی درباره این دو سرقت آغاز شد.

وی با پذیرش یک فقره  از سرقت ها گفت در جریان این سرقت بعد از کرایه کردن خودرو، همدستم   در صندلی عقب نشست و من کنار راننده سوار ‌شدم و وقتی به محل خلوتی رسیدیم همدستم از پشت‌سر با چاقو راننده را تهدید به مرگ کرد و بعد از پیاده کردن وی خودرو را سرقت کردیم. سپس خودروها را با مدارک جعلی به فروش ‌رساندیم.

کد خبر 25905

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز