یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

گروه حوادث: تعقیب و گریز پلیسی در شرق تهران با مرگ 2 سرنشین یک خودرو و مجروح‌شدن 2 نفر دیگر پایان یافت، شلیک‌های پلیسی هنگامی رخ داد که راننده خودروی پیکان که 4 سرنشین داشت بی توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت.

قاضی رضا جعفری معاون دادسرای جنایی تهران روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ساعت 2 و30 دقیقه بامداد یکشنبه، ماموران گشت پلیس در منطقه تهرانپارس به یک خودرو پیکان با 4 سرنشین که پلاک عقب آن مخدوش بود و با چراغ خاموش در حال حرکت بود مظنون شده و دستور ایست دادند.

اما 4 سرنشین خودرو پیکان با مشاهده پلیس، بدون توجه به دستور ایست بر سرعت خودرو افزوده و سعی کردند فرار کنند، اما این مسئله باعث شد ماموران پلیس به تعقیب و گریزی شدید در شرق پایتخت دست بزنند.

بنا بر این گزارش، ماموران پلیس در هنگام تعقیب مظنونین فراری، برای متوقف کردن آنان در ابتدا 29 تیر هوایی شلیک کردند ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه دادند.

در حالی که تعقیب و گریز ادامه داشت، ناگهان راننده یک خودرو سمند که از ماموران سپاه بود با مشاهده تعقیب و گریز به کمک پلیس آمده و به تعقیب خودروی متهمان پرداخت، اما در ورودی اتوبان شهید بابایی ناگهان یکی از 4 سرنشین خودرو ، با اسلحه کمری خود به سمت خودروی سمند شلیک کرد که باعث مجروح شدن راننده آن شد.

با آغاز تیراندازی ازسوی متهمان فراری، پلیس برای متوقف کردن آنان اقدام به شلیک 12 گلوله به سوی خودرو متهمان کرد که در نهایت خودرو پیکان متوقف شد.

به این ترتیب ماموران با محاصره خودرو پیکان متوجه مرگ2 سرنشین پیکان که در سمت چپ آن نشسته بودند شدند، ولی دو سرنشین دیگر با شلیک گلوله در هنگام تعقیب وگریز زخمی شده بودند.

به این ترتیب متهمان به بیمارستان تهرانپارس انتقال یافته و در بازرسی ازخودرو آنان مقداری مواد مخدر، 2قمه ،یک اسلحه کمری، و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد. تحقیقات از این متهمان بعد از بهبودی در اداره یکم آگاهی آغاز خواهد شد.

کد خبر 20231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز