سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: 6 مرد که در ملاقاتی شبانه، نقشه ربودن یک زن از خانه 2 مرد را در باقر آباد ورامین طرح ریزی کرده بودند، چله مرگباری را رقم زدند.

متهمان روز سه‌شنبه در جلسه محاکمه گفتند آن شب تنها با قصد نجات زن جوان به اتاقک 12 متری قدم گذاشته اند ولی قصد کشتن 2 مرد را نداشته‌اند.

بامداد نخستین روز دی‌ ماه 83 در حالی که ساعتی از پایان بلندترین شب سال می‌گذشت، ماموران گشت پلیس در باقر آباد ورامین به زن و مرد جوانی که سوار بر یک خودروی پیکان بودند مظنون شدند.

وقتی ماموران متوجه شدند زن جوان کفش به پا ندارد و بسیار مضطرب به نظر می‌رسد،  دست به بازجویی  از آنها زدند.

زمانی که زن جوان در بازجویی‌ها از حمله شبانه مرد همراهش و 5 نفر دیگر به اتاقکی 12 متری برای ربودن  او خبر داد، تیمی از ماموران عازم محل این اتاقک شدند و پس از ورود به آنجا با اجساد خو‌ن آلود و بی‌جان 2 مرد افغان به نام‌های ستار و عبدالله مواجه شدند.

بنابراین ماجرا به بازپرس ویژه قتل گزارش شد و بازجویی از زن و مرد بازداشت شده ادامه یافت.

مرد جوان در این بازجویی‌ها گفت: من یک تبعه خارجی هستم که چند سال پیش برای کار به ایران آمدم. مدتی قبل با زن جوانی به نام ثریا که از هموطنان من است آشنا شدم و از زبان او شنیدم که وی فریب 2 مرد را خورده و پس از فرار از خانه‌اش در اصفهان همراه آنها به باقر آباد ورامین آمده است.

از آنجا که می‌دانستم این 2 مرد با محبوس کردن ثریا در یک اتاقک 12 متری از او سوء استفاده می‌کنند ماجرا را با دوست ایرانی‌ام به نام قاسم در میان گذاشتم و از او برای آزادی این زن کمک خواستم.

نقشه خونین در شب چله

وی ادامه داد: شب چله در حالی که همراه قاسم و 4 نفر از دوستانش در خانه‌ای جمع شده بودیم نقشه آزادی ثریا را طرح‌ریزی کردیم و پس از آن  همگی به طرف اتاقک به راه افتادیم. ما می‌خواستیم پس از بستن دست و پای آن 2 مرد ثریا را با خود ببریم اما موفق به این کار نشدیم و به ناچار در حالی که قاسم و دوستانش در حال درگیری با آنها بودند من ثریا را سوار ماشینم کردم تا با هم فرار کنیم اما ماموران به ما مظنون شدند و به این ترتیب دستگیر شدیم.

پس از اظهارات این مرد، ماموران موفق شدند 4 مرد ایرانی و یک تبعه خارجی دیگر را که در این جنایت دست داشتند دستگیر کنند.

با اعتراف متهمان به حمله شبانه به ساکنان اتاقک 12 متری، برای 6 مرد جوان به اتهام 2 جنایت خونین و ربودن ثریا، کیفر خواست صادر و پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه محاکمه متهمان پس از درخواست دیه از سوی خانواده مقتولان در حالی که متهمان سعی می‌کردند اتهام خود را به گردن دیگری بیندازند قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

کد خبر 21518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز