جمعه ۱ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: مادربزرگ 75 ساله وقتی با مهربانی از نوه 19 ساله‌اش خواست اعتیادش را ترک کند، نمی‌دانست این نصیحت مرگ وی را رقم خواهد زد.

ظهر چهارشنبه 30 خرداد ماموران کلانتری 156 افسریه در جریان جنایتی خونین در خیابان   افسریه قرار گرفتند که در جریان آن پیرزن 75 ساله‌ای با یک ضربه چاقو به سینه اش از پای درآمده بود.

با گزارش موضوع به کارآگاهان جنایی پلیس و بازپرس ویژه قتل، دربازجویی های اولیه مشخص شد ضربه مرگبار توسط نوه 19 ساله مقتول به نام محمد وارد شده و او بعد از این قتل از محل گریخته است اما لحظاتی بعد وقتی به قتلگاه بازگشته  توسط همسایه‌ها دستگیر شده است.

با انتقال محمد به آگاهی تهران تحقیق از وی برای بررسی انگیزه قتل مادربزرگ آغاز شد. در جریان بازجویی ها مرد جوان  در حالی که  هنوز در شوک این حادثه تلخ بود، با اعتراف به درگیری مرگبار درباره انگیزه اش گفت: مدت کوتاهی بود که به مواد مخدر معتاد شده بودم ، وقتی خانواده‌‌ام از این موضوع اطلاع پیدا کردند تلاش زیادی  کردند تا اعتیادم را ترک دهند، اما در این کار ناموفق ماندند  و من به خانه مادربزرگم رفتم.

روز حادثه وقتی شوهرخواهرم برای ملاقات به خانه مادربزرگم آمده بود ، با دیدن من شروع به نصیحت کردن کرد، او از من خواست اعتیادم را ترک کرده و بار دیگر به زندگی عادی برگردم.

در همین هنگام مادر بزرگم هم شروع به نصیحت کردن من کرد و از من خواست خودم را از این منجلاب بیرون بکشم،  اما من توجهی به حرفهایش نکردم ، شوهر خواهرم از بی‌تفاوتی من نسبت به صحبت‌های مادربزرگم عصبانی شد و اعتراض کرد. 

در حالی که کنترلم را از دست داده بودم با چاقوی میوه‌خوری به طرفش حمله‌ور شدم، قصد داشتم او را تهدید کنم تا کاری با من نداشته باشد، اما در همین هنگام مادربزرگم برای آرام کردن درگیری وارد معرکه شد و من ناگهان با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش وارد کرده و از محل گریختم.

دقایقی بعد در حالی که احتمال می‌دادم او زنده باشد برای کمک به شوهرخواهرم و انتقال وی به بیمارستان دوباره به خانه برگشتم اما توسط همسایه‌ها دستگیر شدم.

سرهنگ حسین خوئینی - معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران-  با اعلام این خبر گفت: متهم 19 ساله هم‌اکنون با دستور بازپرس شاملو در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 24867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز