گروه حوادث: راننده کامیون که بهار سال 84 ، همسایه خود را در یک درگیری برسر مکان پارک کامیونش به قتل رسانده بود، بعد از گذشت 2 سال در مخفیگاه جدید خود شبانه در محاصره پلیس گرفت.

نهم خرداد ماه 84 ، اهالی کوچه 186 منطقه تهرانپارس با شنیدن سر و صدای درگیری بین دو مرد سراسیمه به کوچه رفتند.

درگیری بین2 همسایه بر سر محل پارک یک کامیون آجر صورت گرفته بود، اما هنوز لحظاتی از شروع درگیری نگذشته بود که راننده کامیون با چوب به سر مرد همسایه‌اش که مرد 60 ساله‌ای به نام محمد بود کوبید و وی خون‌آلود بر روی زمین افتاد و از هوش رفت.

با انتقال محمد به بیمارستان تلاش‌ها برای نجات او آغاز شد اما  او  چند روز بعد در جدال مرگ و زندگی بازنده شد.

پایان فرار 2 ساله یک قاتل

با مرگ  همسایه60 ساله، کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران بزرگ – ویژه قتل – تحقیقات خود را‌آغاز کردند اما در همان بررسی های اولیه مشخص شد که عامل جنایت از همان شب درگیری خونین به همراه خانواده‌‌اش سوار بر کامیون متواری شده‌اند.

در‌ادامه‌ بازجویی از شاهدان حادثه مشخص شد درگیری زمانی آغاز شده که راننده کامیون با کامیون خود که بار آجر داشت وارد کوچه شده وقصد پارک کردن آن مقابل دیوار منزل مقتول را داشته اما هنگامی که زن همسایه به وی اعتراض کرده ، درگیری لفظی‌ای آغاز شده است.

در این میان محمد به دفاع از همسرش وارد درگیری شده که در این میان راننده کامیون با چوب دستی‌ای که داخل ماشین خود داشت ضربه شدیدی به سر مرد سالخورده وارد کرده است.

با مشخص شدن این موضوع ردیابی شماره پلاک کامیون در دستور کار ماموران قرار گرفت، اما عملیات پلیسی برای دستگیری وی برای دو سال ناموفق ماند.

در حالی که تمامی تلاش‌های پلیسی برای دستگیری این مرد به بن بست رسیده بود خردادماه امسال کامیون  در محله منیریه تهران شناسایی شده و متهم به قتل که بعد از فرار از تهران در بروجرد زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده بود نیمه شب در محاصره پلیس قرار گرفت.

روز شنبه وقتی که راننده کامیون از سوی بازپرس هنرمند تحت بازجویی قرار گرفت، با اعتراف به درگیری مرگبار گفت: پس از واردکردن ضربه به سر مرد همسایه، وقتی متوجه شدم او در بیمارستان جان باخته است، از ترس دستگیری به همراه خانواده‌ام به یکی از روستاهای بروجرد فرار کردم و 2 سال در آنجا مخفیانه زندگی کردم، اما از مدتی قبل احساس می‌کردم پلیس ردی از ما پیدا کرده است و بنابراین تصمیم گرفتم مخفیگاهم را عوض کنم، بنابراین با این تصور که پلیس تهران دیگر به دنبالمان نیست، در منیریه منزلی اجاره کردم  ولی در مخفیگاه جدید ناباورانه در محاصره کارآگاهان قرار گرفته وبازداشت شدم.

کد خبر 24954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز