دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت2 ماه از قتل پسر بچه 9 ساله‌ای در شهرک محلاتی، بازپرس جنایی پایتخت نگهبان ساختمان را به عنوان مهم‌ترین مظنون در این جنایت تلخ می‌داند.

15 اردیبهشت ماه  گذشته، با گزارش ناپدید شدن عجیب کودک 9 ساله یکی از ساکنان مجتمع شهید محلاتی تحقیقات برای یافتن ردی از این کودک  آغاز شد.

اما ساعاتی بعد با پیدا شدن جسد بی‌جان کودک 6 کیلومتر دورتر از محل زندگیش   جستجوها پایانی تلخ یافت.

با آغاز تحقیقات پلیسی و قضایی، بازپرس هنرمند و کارآگاهان جنایی به رفتارهای مشکوک نگهبان ساختمان محل زندگی کودک در روز پیدا شدن جسد و هنگام برگزاری مراسم ختم  مشکوک شدند و به این ترتیب وی پس از یک ماه تحقیق بازداشت شده و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت.

بازپرس بهروز هنرمند با گذشت یک ماه از بازداشت نگهبان جوان به همشهری گفت: نگهبان جوان درحالی همچنان منکرقتل است که تحقیقات کارآگاهان جنایی نشان می‌دهد که وی پیش از وقوع جنایت، 2 بار کودک بی‌گناه را به دلیل بازیگوشی کودکانه به شوفاژخانه آپارتمان کشانده و تنبیه کرده‌است.

دلیل دیگری که احتمال قتل را قوت می‌بخشد رفتارهای عجیب نگهبان است که در روز کشف جسد بدون اینکه کسی او را راهنمایی کند به صحنه جنایت که 6 کیلومتر با شهرک فاصله داشت آمده  و بسیار مضطرب به نظر می‌رسید.

علاوه بر این رفتارهای وی در مراسم ختم کودک دلیل دیگری برای اطلاع وی از جنایت است، به گفته شاهدان در مراسم آن روز وی درحالی که بسیار ناراحت بود با صورتی اشک‌آلود چندین بار با صدای بلند از مقتول خواسته‌است او را ببخشد.

کد خبر 27289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز