دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

آزاده مختاری: با دستور ویژه بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای گشودن راز مرگ مشکوک یک تاجر فرش ایرانی که در امارات متحده‌عربی جان‌باخته‌ بود، وارد مرحله‌ای تازه شد.

پسرم 20 سال پیش برای تجارت فرش از آبادان به امارات رفت، چون کارش گرفته بود کمتر فرصت می‌کرد به ایران بیاید.

پیرزن با صدایی لرزان و چهره‌ای غم گرفته، آمده بود به دادسرای جنایی تهران، تا از قاضی محمد حسین شاملو - بازپرس شعبه یکم پایتخت - بخواهد راز مرگ مبهم فرزند 42 ساله‌اش به نام امید را در  امارت عجمان  بگشاید.

او که بعد از شنیدن خبر ناگهانی مرگ پسرش به شدت بیمار و مدتی را در بیمارستان تهران بستری شده بود، به بازپرس شاملو گفت: آخرین بارامید، اواخر پارسال به ایران آمد، اما وقتی برگشت تا دهم فروردین که از سفارت ایران با منزلمان تماس گرفتند و خبر فوتش درعجمان را دادند از او بی‌خبر بودم.

وقتی خبر را شنیدیم، آن‌قدر متاثر شده بودیم که بدون درخواست برای بررسی علت مرگش، او را در کرج به خاک سپردیم، اما حالا می‌خواهیم علت مرگ وی در عجمان مشخص شود.

بازپرس شاملو بعد از شنیدن شکایت مادر این تاجر فرش ایرانی، با بررسی پرونده گفت: درنظریه کالبد شکافی که پزشکی قانونی امارات متحده درباره مرگ این تاجر ایرانی برای سفارت کشورمان ارسال کرده، نکات مبهمی وجود دارد ومشخص نیست این تاجر ایرانی به چه دلیل  جان باخته است.

وی افزود: در حالی که دوستان امید در امارات، به خانواده‌اش گفته‌اند وی قربانی یک جنایت شده است، دستور بررسی ویژه‌ای  برای روشن شدن موضوع صادر شده، ولی چنانچه جواب قانع کننده‌ای ازسوی مسئولین اماراتی ارائه نشود دستورنبش قبر وکالبد شکافی  صادرخواهد شد.

کد خبر 31718

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز