شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان بعد از استعمال مواد مخدر دچار توهم وحشتناکی شد که دست او را به خون دوستش آغشت.

عصر جمعه 12مرداد وقتی تلاش‌های پزشکان برای نجات جوان 25 ساله ای به نام مرتضی ناکام ماند و وی بر اثر ضربات چاقویی که به بدنش وارد شده بود در روی تخت بیمارستان جان باخت، بازپرس محمدحسین شاملو و کارآگاهان اداره دهم آگاهی پایتخت – ویژه قتل -  تحقیقات جنایی برای گشودن راز معمای این جنایت را آغاز کردند.

بازپرس شاملو با اعلام این که عامل جنایت دوست صمیمی مقتول به نام حسن بوده است درخصوص این پرونده گفت :صبح روز حادثه  مقتول و دوستش به یک کله پزی رفته اند ولی در داخل کله‌پزی ناگهان حسن دچار توهم ناشی از مصرف موادمخدر شده و با چاقو به مرتضی حمله کرده‌است، اما مرتضی با کمک مردم به بیمارستان انتقال یافته است اما این پایان ماجرا نبود...

عصر همان روز باردیگر حسن که از رفتار خود نسبت به دوست صمیمی‌اش پشیمان شده بود برای عیادت به خانه مرتضی رفت و پس از آن به همراه یکدیگر به قهوه‌خانه‌ای رفتند، اما در مقابل قهوه خانه باردیگر حسن دچار توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شده و به دوست خود حمله‌ور شد.

اما این بار قبل از آنکه کسی بتواند به مرتضی کمک کند، وی با ضربات چاقوی حسن به شدت مجروح شد و  وی بر روی تخت بیمارستان جان باخت، مرد جنایتکار پس از آن به سراغ همسر خود رفته و او را نیز با چاقو مجروح کرد و سپس از صحنه حادثه متواری شد.

بازپرس شاملو با دستور چاپ عکس بدون چشم‌بند از کسانی که از مخفیگاه قاتل مطلع هستند خواست با شماره55389048 - پلیس جنایی پایتخت- تماس بگیرند.

کد خبر 28193

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز