شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب ورامین از صدور کیفرخواست برای متهم به قتل قاضی جعفرپور- دادرس دادگاه قرچک- خبر داد.

در این کیفرخواست اجرای حکم قصاص متهم در محل جنایت درخواست  شده است.
حسن عبدالله‌زاده  دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اعلام صدور کیفرخواست برای عامل به شهادت رساندن قاضی  جعفرپور گفت: این کیفرخواست 17 صفحه‌ای یکشنبه  به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود.

بنا بر این گزارش در پرونده قتل قاضی جواد جعفرپور - دادرس شعبه‌103 جزایی حوزه‌ قضایی قرچک - که با ضربات چاقوی جوان 28 ساله‌ای مجروح شده و قبل از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده بود، عامل جنایت مدعی است  که چون قاضی جعفرپور به مدت 3 سال به وی اجازه ملاقات با دوستش  که به  اتهام قتل در زندان به سر می برده را نداده ا ست با تشویق مادر دوست زندانی اش به نام شهناز قاضی دادگاه را به شهادت رسانده است .
دادستان  عمومی و  انقلاب ورامین درباره اتهام مادر دوست این جوان نیز گفت: اتهام شهناز 54 ساله که مقدمات این اقدام را فراهم و همچنین متهم به قتل را تحریک و ترغیب به انجام این کار کرده است،  در شعبه 102 جزایی دادگاه قرچک رسیدگی خواهد شد.
عبدالله‌زاده گفت: در قسمت انتهایی کیفرخواست آمده است « با توجه به جو ناامنی روانی پیش آمده، رسیدگی به طریق ویژه و اجرای حکم در محل وقوع می‌تواند از التهاب جامعه بکاهد و التیام خاطر مردم، خانواده‌ شهید و جامعه قضات را فراهم آورد،بنابراین تقاضای رسیدگی به صورت ویژه و اجرای حکم در محل جنایت مورد استدعاست.

کد خبر 27633

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز