یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

گروه حوادث: با دستور ویژه بازپرس سوم دادسرای جنایی، آتش نشانان تهران برای گشودن راز یک جنایت مبهم وارد عمل شدند، آتش نشانان در عملیاتی تخصصی چاه آب خانه یک قاتل را برای یافتن جسد مقتول جستجو می‌کنند.

بررسی‌های قضایی و پلیسی برای گشودن راز این جنایت هنگامی آغاز شد که  هفدهم فروردین ماه خانواده پسرجوانی  به کلانتری رفته و از پلیس برای یافتن فرزندشان  که به طرزمشکوکی ناپدید شده بود  کمک خواستند.

وقتی بررسی های پلیسی نشان داد که جوان ناپدید با دختر جوانی ارتباط تلفنی داشته است، دستور بازجویی از وی صادر شد، اما هنگامی که دختر جوان پس از نخستین بازجویی  دست به خودکشی ناکامی زد، راز ناپدید شدن مرد جوان گشوده شد.

دختر جوان به کارآگاهان جنایی گفت که برادرش جوان همسایه‌ را به قتل رسانده است و او به خاطر عذاب وجدان دست به خودکشی زده است. با بازداشت برادر دختر جوان وی با اعتراف به قتل گفت: جوان همسایه را به خاطر حرف‌های بچه های محل که دایم می گفتند او با خواهرم ارتباط دارد به قتل رساندم.

روز جنایت خواهرم را مجبور کردم او را به داخل خانه بکشد و سپس با چاقویی که ازقبل آماده کرده بودم اورا کشتم ، پس از آن جسدش را به قرچک ورامین برده و خاک کردم.

اعترافات صریح مرد جوان در حالی صورت گرفته بود که وی در جریان تحقیقات تلاش کرد با  انگیزه‌ای نامشخص محل اختفای جسد را  مخفی کند.

با دستور بازپرس روشن درمرحله بعدی برادر متهم به قتل به عنوان همدست وی در اختفای جسد بازداشت شد ولی این جوان در  مراحل بازجویی منکر همدستی در قتل یا اختفای جسد شد.

قاضی روشن درباره ادامه تحقیقات در این پرونده گفت: با دستور قضایی تیمی از ماموران آتش نشانی تهران برای بررسی چاه آبی که در حیاط منزل متهم به قتل وجود دارد به محل اعزام شده اند و در شاخه دیگری کارآگاهان جنایی ماموریت یافته‌اند با بازداشت تمامی اعضای خانواده متهم که احتمال می رود از ماجرا  اطلاع داشته باشند، تحقیقات ویژه ای را برای یافتن انگیزه متهم درباره نشان ندادن محل اختفای جسد انجام دهند.

کد خبر 29344

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز