چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

حکم قصاص سارق جنایتکاری که هنگام سرقت از ویلایی در شهریار، شاهد 5 ساله این دستبرد را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور تأیید شد.

به گزارش همشهری، این سارق معتاد متهم است صبح 15 فرودین 85 با ورود به ویلایی 3 هزار متری در شهریار قصد سرقت از آنجا را داشته، اما زمانی که متوجه حضور پسربچه‌ای 5 ساله در اتاق سرایداری ویلا شده، برای از بین بردن هر گونه ردی از خود او را با ضربات میله آهنی به قتل رسانده است.

متهم که به خاطر لباس‌های روغنی و کثیفی که همیشه به تن داشت به کثافت مشهور بود، پس از آنکه در بررسی‌های پلیسی و از میان ده‌ها سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شد، با اعتراف به این جنایت در آخرین روزهای خرداد امسال پای میز محاکمه رفت.

در جلسه محاکمه مرد جوان در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران، او با اعتراف به قتل پسربچه 5 ساله گفت: شب قبل از حادثه برای سرقت وارد ویلا شدم، اما هنگام ورود به آنجا دستم به کابل برق گیر کرد و برق ویلا قطع شد.

در حالی‌که همه جا تاریک شده بود جوانی را دیدم که از اتاق سرایداری بیرون آمد و من برای آنکه شناسایی نشوم خودم را به لانه‌ مرغ‌ها رسانده و در آنجا خوابم برد.

ساعت 7 صبح روز بعد بود که از خواب بیدار شدم و خودم را در لانه مرغ‌ها دیدم.

لحظاتی بعد پدر خانواده از خانه خارج شد و پس از آن متوجه مادر خانواده شدم که می‌خواست پسرش را به سرویس مدرسه برساند و وقتی آنها از ویلا خارج شدند به طرف محل سکونت خانواده سرایدار رفتم.

در حالی که مشغول جمع‌آوری لوازم بودم، ناگهان متوجه شدم پسربچه‌ دیگری در خانه است و از آنجا که نمی‌خواستم شناسایی شوم او را با ضربات میله آهنی به قتل رساندم.

پس از اظهارات متهم، در حالی که او از قضات دادگاه می‌خواست هر چه زودتر وی را قصاص کنند.، حکم قصاص او صادر و برای بررسی به شعبه 39 دیوان عالی کشور ارسال شد.

قضات دیوان عالی کشور نیز با تأیید حکم پرونده را به دایره اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستادند و به این ترتیب سارق جنایتکار در آستانه اعدام قرار گرفت

کد خبر 33096

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز