گروه حوادث: جوان سنگدل وقتی متوجه دوستی خواهر ناتنی خود با یک نوجوان 17 ساله شد وی را به قرار مرگباری در خیابان وحدت اسلامی کشاند

و در آنجا وی را  با ضربه چاقو از پای درآورد، پلیس اکنون عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری این جوان فراری آغاز کرده است.

عصر چهارشنبه، ماموران گشت پلیس در خیابان وحدت اسلامی به 3 جوان که سوار بر یک موتورسیکلت بودند مظنون شده و به تعقیب آنها پرداختند، اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان یکی از ترک نشینان موتور بر زمین افتاد، ماموران پلیس وقتی به نزدیک مرد جوان رفتند متوجه شدند که وی با ضربات چاقو به شدت مجروح شده و دچار خونریزی شدیدی است.

به این ترتیب ماموران به سرعت مرد جوان را به بیمارستان رساندند اما با بی نتیجه ماندن تلاشهای پزشکی، جوان 17 ساله بر روی تخت بیمارستان جان باخت.

با گزارش مرگ این جوان به بازپرس جنایی، تحقیقات برای یافتن راز مرگ مشکوک وی ‌آغاز شد.

بازپرس محمدحسین شاملو، در جستجوی راز جنایت به بازجویی از 2 جوانی که همراه مقتول بودند دست زد و در این بررسی ها بود که مشخص شد هنگامی که مقتول به همراه  دوستان خود، به محل قرار با دختر جوانی رفته است، ناگهان از سوی 3 مرد جوان غافلگیر شده و یکی از آنان که برادر ناتنی دختر جوان بوده است وی را با وارد آوردن ضربه چاقویی به قلبش از پای درآورده و سپس از محل گریخته است.

راز گشایی از جنایت در محل قرار

با مرگ مرد جوان، بازپرس شاملو دستور بازداشت دختر جوان و 2 جوان همراه مقتول را صادر کرد تا با بازجویی از آنها راز این جنایت گشوده شود.

روز شنبه دختر 15 ساله در حالی که به شدت از حادثه ای که جلوی دیدگان وی رخ داده بود هنوز دچار بهت و حیرت بود، مقابل بازپرس محمد حسین شاملو  قرار گرفت.

دختر دانش آموز با دستانی لرزان و چهره ای رنگ پریده در حالیکه هنوز هم نمی‌توانست صحنه هایی را که دیده بود، باور کند، به بازپرس یکم دادسرای جنایی گفت: از مدتی قبل، مقتول در مسیر رفتن به مدرسه با ابراز علاقه از من می خواست با او دوست شوم، بعد از مدتی سرانجام با یکدیگر دوست شدیم ولی این مسئله از چشم برادر ناتنی‌ام دور نماند و او وقتی که متوجه موضوع شد از من خواست با مقتول قرار ملاقات بگذارم.

دختر نوجوان در خصوص روز حادثه گفت: روز جنایت ، غافل از نقشه مرگبار ، به محل قراری که با مقتول گذاشته بودم رفتم، اما هنوز چند دقیقه‌ای از دیدار من و مرد جوان که همراه 2 دوستش به محل ملاقات آمده بودند نگذشته بود که برادر ناتنی ام به همراه 3 دوستش به ما نزدیک شده و پس از آنکه برادرم ضربه‌ چاقویی به قلب مرد جوان  زد، به همراه دوستانش متواری شد.

در حالی که از دیدن این صحنه به شدت ترسیده بودم از آنجا فرار کردم، پس از چند ساعت خبر مرگ او را شنیدم.

بازپرس شاملو در ادامه تحقیقات برروی این پرونده، دختر نوجوان را برای بازجویی‌های بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی داد تا با تحقیقات بیشتر در خصوص این ماجرا، واقعیت ماجرا فاش شود.

کد خبر 23525

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز