شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

گروه حوادث: کارآگاهان پلیس پایتخت، عملیات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه کلاهبردار مسافران نوروزی آغاز کرده‌اند، این کلاهبردار متهم است با تأسیس یک آژانس مسافرتی قلابی به کلاهبرداری میلیونی از 70 مسافر دست زده‌است.

اواخر بهمن ماه 85 با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی یک آژانس مسافرتی به نام گلها، بیش از 70 مسافر نوروزی به دفتر شرکت در خیابان جمهوری رفتند و برای شرکت در تورهای  نوروزی شرکت با پرداخت مبالغ میلیونی ثبت نام کردند، اما ازآنها خواسته شد تا در آخرین روزهای اسفندماه برای  گرفتن بلیط خود و اطلاع از چگونگی سفر به دفتر  شرکت مراجعه کنند.

در آخرین روزهای سال گذشته وقتی این  مسافران  نوروزی برای گرفتن بلیط سفر به محل آژانس رفتند، متوجه  کلاهبرداری  کلان مسئولان آژانس قلابی و فرار آنها شدند.

عید در خانه بمانید، لطفا!

سرگرد نظری مسئول اطلاع رسانی  پلیس آگاهی تهران  روزگذشته با اعلام این خبر افزود: با فرار مسئولان آژانس و شکایت مسافران فریب خورده، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات  خود را آغاز کرده و در جریان تحقیقات تخصصی 2 نفر از کارکنان آژانس قلابی گلها بازداشت شده و تحقیقات از آنان آغاز شد، ولی بررسی ها حاکی ازآن بود که مسئول آژانس پس از کلاهبرداری متواری شده وحتی کارکنان آژانس نیز از محل اختفای وی اطلاعی ندارند.

این بررسی‌ها نشان می‌داد مدیر شرکت که خود را با نام جعلی محسن ‌معرفی کرده، فردی به نام شهرام است.

با شناسایی این کلاهبردار حرفه ای، کشف مخفیگاه وی با دستور بازپرس شعبه4 دادسرای ناحیه 11 تهران در دستور کار کارآگاهان اداره 14 آگاهی قرارگرفت.

بدین ترتیب بازپرس پرونده با دستور چاپ عکس شهرام بدون چشم بند از کسانی که هرگونه اطلاعی از وی دارند خواست با شماره 55372780 تماس گرفته و پلیس را در جریان قراردهند.

کد خبر 27104

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز