دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: مردجوان با به دست آوردن یک بلوتوث سیاه، قصد اخاذی 3 میلیون تومانی داشت، اما در محل قرار صوری به محاصره پلیس پایتخت درآمد.

دختر جوان تصور می کرد اگر از ربایندگانش شکایت نکند، راز آزار شیطانی‌ و فیلم سیاه پنهان می‌ماند، اما وقتی تماس گیرنده ناشناسی پس از 2 سال قصد اخاذی میلیونی از وی را داشت، به دادسرا رفت وشکایت کرد.

فیلمی از شما دارم که می توانم با آن آبروی تو و خانواده ات را ببرم، این جمله‌ای بود که تماس گیرنده ناشناس گفت.

دختر جوان گیج شده بود، نمی‌دانست مرد جوان درباره چه فیلمی حرف می زند، فکرکرد تنها یک مزاحمت تلفنی ساده است و برای همین تلفن را قطع کرد.

چند دقیقه نگذشته بود که  مزاحم مرموز دوباره تماس گرفت، این بار لحنش جدی تر وخشن تر بود، فکر می‌کنی شوخی می کنم، اما وقتی فیلم را پخش کردم می‌ فهمی راست می‌گویم، فیلم  تو و آن 2 پسر جوان را دارم، شماره ات را هم از روی همان فیلم به دست آورده‌ام.

حرف‌های مرد جوان مثل پتک توی سر  دختر جوان کوبیده شد، هرگز نمی توانست باورکند کابوس تلخی که 2 سال قبل برای او رقم خورده بود حالا دوباره به سراغش آمده باشد، صحنه های تلخ آن روز سیاه دوباره جلوی چشمانش جان گرفتند.

سوار پیکان مسافرکش که شد، یک مسافر جوان دیگرهم در صندلی عقب نشسته بود، راننده هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که یک‌باره پیچید داخل یک کوچه خلوت، همزمان مسافرجوان با سرعت چاقویی را روی گلوی او فشرد و با تهدید به مرگ از او  خواست ساکت بماند، چند لحظه بعد خودرو در یک منطقه خلوت توقف کرده بود و مردان جوان بدون توجه به التماس هایش او را مورد آزار قرار داده بودند.

مردان جوان بعد از آزار شیطانی از او  فیلم گرفته و تهدیدش کرده بودند اگر شکایت کند، فیلم را پخش می‌کنند. حالا 2 سال از آن روز گذشته و مرد جوانی تماس گرفته بود و برای توزیع نکردن بلوتوث این فیلم از او 3 میلیون تومان باج می خواست.

دختر جوان با خودش فکر کرد اگر همان موقع که حادثه سیاه رقم خورده بود، به سراغ پلیس رفته بود، حالا جوان اخاذ  نمی توانست به همین راحتی  او را تهدید  کند. تصمیمش را گرفت و فردا صبح به  آگاهی رفت.

باشکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره 11- مبارزه با آدم ربایی – با دادن آموزش‌‌های لازم از وی  خواستند در قراری صوری با تماس گیرنده مرموز، وی را به دام پلیس بکشاند.

با این نقشه پلیسی، صبح دیروز مرد جوان هنگامی که برای گرفتن پول درخواستی به محل قرار در شرق پایتخت آمده بود در محاصره پلیس قرار گرفت  و دستگیر شد.

ماهیگیری از آب گل آلود

با دستگیری مرد جوان، بازجویی‌های روانشناسانه و  تخصصی کارآگاهان پلیس آغاز شد، اما مرد جوان در این بازجویی‌ها با بیان این که ربایندگان دختر جوان را نمی‌شناسد گفت : مدتی قبل این فیلم سیاه را به طور اتفاقی و بدون شناخت ارسال کننده آن از طریق بلوتوث دریافت کردم.

در صحنه‌ای از بلوتوث 2 مرد جوان با تهدید شماره تلفن دختر جوان را از وی گرفتند، وقتی این بلوتوث را با دقت گوش دادم شماره تلفن را به دست آورده و در تماس با دختر جوان وتهدید او قصد اخاذی داشتم که دستگیر شدم.

شکایت کنید

سرهنگ کارآگاه لیراوی، معاون جنایی آگاهی پایتخت

سرهنگ کارآگاه لیراوی، معاون جنایی آگاهی پایتخت روز گذشته با اعلام اینکه جستجوهای پلیسی برای دستگیری ربایندگان دختر جوان آغاز شده در هشداری گفت: خوشبختانه در این پرونده دختر جوان وقتی با اخاذی شیطانی مرد جوان روبرو شد، با شکایت خود باعث شد جوان اخاذ دستگیر شود. در حالی که اگر وی به خواسته مرد جوان تن می داد و مبلغ درخواستی را در اختیار وی می گذاشت مطمئنا مرد جوان دست بردار نبود و اخاذی ها ادامه می یافت.

معاون جنایی آگاهی پایتخت، با بیان اینکه قربانیان این گونه فیلم ها مطمئن باشند پلیس رازدار آنها است گفت: اگر این دختر جوان 2 سال قبل و هنگامی که ربوده شده  و از وی فیلمبرداری شده بود ، شکایت می‌کرد، در همان مرحله با دستگیری ربایندگان جلوی تکثیر این فیلم سیاه نیز گرفته می شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به تبادل فیلم‌ و تصاویر از طریق بلوتوث تلفن‌های همراه گفت: افراد در صورت دریافت فیلم‌ها و یا تصاویر مستهجن بلافاصله آن را پاک کنند، چرا که در صورت اثبات جرم، شخص دارنده فیلم به عنوان مجرم از سوی پلیس بازداشت می‌شود.

کد خبر 30533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز