گروه حوادث: زن جوان پس از ناپدید شدن شوهرش، با همدستی 2 جوان نقشه اخاذی سیاه از رانندگان خودروهای مدل بالا را طراحی کرد.

اوایل خردادماه، مرد ثروتمندی به آگاهی کرج رفت و مدعی شد پس از آنکه یک دختر جوان را سوار خودرواش کرده است،2 مرد جوان که خود را برادر او معرفی کرده اند به وی حمله ور شده و دست به اخاذی از وی زده‌اند.

وی در توضیح ماجرا گفت: ساعاتی قبل در مسیر رفتن به خانه، دختر جوانی را مقابل یکی از پارک‌های کرج سوار خودروام کردم، پس از طی مسافتی او مرا به خانه‌اش در ملارد دعوت کرد، اما وقتی به منطقه خلوتی در مسیر رسیدیم ناگهان سرنشینان یک موتورسیکلت جلوی خودروام پیچیدند و مرا مجبور به توقف کردند.

پس از پیاده شدن از خودرو آنها ناگهان با چاقو به من حمله‌ور شده و در حالی که می‌گفتند دختر جوان خواهر آنهاست مرا تهدید کردند، بعد از لحظاتی یکی از آنها گفت که اگر 100 هزار تومان به آنها ندهم مرا تحویل پلیس خواهند داد.من که به شدت ترسیده بودم،‌ با دادن مبلغی پول به آنها از محل گریختم، اما تصور می‌کنم که آنها با دختر جوان همدست بوده‌اند و این کار شیوه‌ای برای اخاذی بوده است.

در حالی که بررسی‌ها ادامه داشت 3 شکایت مشابه به پلیس رسید، به این ترتیب تصاویر چهره‌نگاری آنها در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفته وعملیات ویژه‌ای برای دستگیری آغاز شد.

نقشه سیاه اخاذی

صبح سه‌شنبه پنجم تیر ماموران کلانتری 12 چمران در حال گشت‌زنی در کرج متوجه رفتارهای مشکوک یک زن و 2 مرد همراه وی شدند.

وقتی که مشخص شد تصاویر آنها با تصاویر اعضای باند اخاذی که پلیس در تعقیب آنهاست تطابق دارد این زن و مردان همراهش در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وقتی زن جوان در بازجویی‌های  اولیه مقابل قاضی علی صمدی بازپرس شعبه دوم دادسرای کرج قرار گرفت در توضیح ماجرا گفت: دو سال قبل با مرد جوانی ازدواج کردم، اما بعد از چند ماه شوهرم که اعتیاد شدیدی داشت ناگهان ناپدید شد، برای پیدا کردن کار به همه جا سر زدم اما نتوانستم مخارجم را تامین کنم.

2 هفته قبل با این دو پسر جوان که دایی و خواهر زاده بودند آشنا شدم و با همدستی آنها نقشه سرقت  از رانندگان خودروهای مدل بالا را طراحی کردیم، شگرد کارمان هم به این صورت بود که من ابتدا به عنوان طعمه در مناطق ثروتمند نشین در کنار خیابان می‌ایستادم و پس از سوار شدن به خودروهای مدل بالا راننده را فریب داده و او را به محل خلوتی می‌کشاندم و آن وقت2 همدستم وارد عمل شده و با تهدید از آنها پول می‌گرفتیم.

کد خبر 25202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز