دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان که همراه همسرش به منطقه امام زاده داود رفته بود، وقتی برای چند لحظه در مسافرخانه تنها ماند مورد حمله 2 کارگر مسافرخانه قرار گرفت و به این ترتیب تعطیلات سیاهی برای او رقم خورد.

مدتی پیش، زن جوانی همراه شوهرش سراسیمه خود را به ماموران پلیس رساند و از 2 کارگر مسافرخانه که‌ او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند شکایت کرد.

این زن به مأموران گفت: صبح یک روز جمعه من و همسرم برای گذراندن تعطیلات به منطقه امام‌زاده داود رفتیم و بعد‌ازظهر همان روز در حالی که هوا رفته رفته تاریک می‌شد تصمیم گرفتیم شب را در آنجا  بگذرانیم. برای همین به مسافرخانه‌ای قدیمی رفتیم تا اتاقی اجاره کنیم، مالک مسافرخانه بر طبق مقررات از ما خواست شناسنامه‌هایمان را به او تحویل دهیم.

در حالی که من به طرف اتاق به راه افتاده بودم تا وسایل همراهمان را به آنجا ببرم شوهرم برای آوردن شناسنامه‌ها به محل پارک ماشینش رفت. اما زمانی که من در حال مرتب کردن وسایل بودم، متوجه سایه‌ای پشت سرم شدم. وقتی صورتم را برگرداندم ناگهان دستی روی دهانم قرار گرفت و من هر چه تلاش کردم نتوانستم سروصدا کنم.

این زن ادامه داد: به شدت ترسیده بودم و تلاش می‌کردم تا خودم را از چنگ کارگر جوان مسافرخانه که به من حمله کرده بود نجات دهم اما تلاشم بی‌فایده بود. در همین هنگام متوجه کارگر دیگری شدم که همدست جوان مهاجم بود و کنار در کشیک می‌کشید. همه چیز مثل یک کابوس بود و هنوز هم یادآوری آن شب لرزه بر اندامم می‌اندازد. سرانجام پس از چند دقیقه آنقدر با پا به کف اتاق کوبیدم که یکی از مسافران، متوجه ماجرا شد و از اتاق خود بیرون آمد. 2 کارگر جوان با دیدن این مرد بلافاصله پا به فرار گذاشتند و مرا رها کردند و من  تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

پس از اظهارات این زن، با نظر فرشید دهقانیان، معاون دادستان تهران رسیدگی به پرونده در شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران آغاز شد و به دستور بازپرس جراحی، ماموران جست‌وجو برای دستگیری کارگران مسافرخانه را آغار کردند.

کارآگاهان با استفاده از اطلاعات به دست آمده از زن جوان عازم مسافرخانه مورد نظر شدند و در 2 عملیات جداگانه موفق شدند هر دو کارگر شیطان صفت را دستگیر کنند.

متهم اصلی پرونده وقتی مقابل بازپرس جراحی قرار گرفت با اعتراف به حمله سیاه خود به زن جوان گفت: وقتی آن زن را در اتاق تنها دیدم وسوسه شدم و چون در اتاق‌های مسافرخانه قفل محکمی ندارند به راحتی وارد اتاق شده و به او حمله کردم.

پس از اظهارات متهمان بازپرس جراحی برای هر دوی آنها قرار بازداشت صادر کرد و متهمان راهی زندان شدند.

بازپرس شعبه 15 دادسرای صادقیه با اشاره به این که تا کنون چندین پرونده در خصوص وقوع جرایم مشابه در این منطقه  در دادسرا مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: بسیاری از مهمانسراها و مسافرخانه‌های این منطقه که عمدتاً فقط در فصل‌های بهار و تابستان پذیرای مسافران هستند، فاقد مجوز رسمی هستند و هیچ نظارتی از سوی سازمان‌های اوقاف، گردشگری، فرمانداری و بهداشت بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد که همین مساله ضریب بروز جرایم در این منطقه را افزایش داده است.

کد خبر 24099

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز