شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: در حالی‌که شبح اتوبان تنها به یک مورد آزار و اذیت اعتراف کرده است، بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران از انجام آزمایشات علمی DNA، از متهم و لوازم زنانه کشف شده در پاتوق شیطانی وی خبر داد.

این در حالی است که متهم تا کنون در 2 بازجویی کارآگاهان اداره دهم پلیس( ویژه قتل) قتل یک دختر دانشجو در پارک‌وی  را به شدت انکار کرده است.

بنا به این گزارش ، شبح اتوبان14 اسفند گذشته با شکایت دختری جوان که مدعی بود توسط جوانی موطلایی در حاشیه اتوبان شیخ فضل الله با تهدید چاقو به پاتوقی شیطانی کشانده شده و مورد آزار قرار گرفته است تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

اما در حالی که کارآگاهان اداره پنجم آگاهی به دستور بازپرس روشن به ردیابی این مرد جوان پرداخته بودند، با گذشت 2ماه از آغاز تحقیقات،سه‌شنبه گذشته دختر جوان بار دیگر مرد جوانی را که در آن شب زمستانی او را مورد آزار قرار داده بود در نزدیکی پل کریمخان دید و هنگامی که موضوع را به پلیس اطلاع داد، مرد جوان بازداشت شده   و تحت بازجویی قرار گرفت.

در حالی که بازجویی ها همچنان از این مرد ادامه یافت، روز گذشته بازپرس پرونده از انجام آزمایش DNA از متهم و لوازم زنانه کشف شده در پاتوق شیطانی خبر داد که نتایج آن می تواند راز این پرونده را بگشاید.

آیا شبح اتوبان سونا را کشته است؟

با گذشت چند روز از آغاز بازجویی‌ها از مرد جوان، وی تا کنون در 2 مرحله از سوی کاراگاهان اداره 10آگاهی پایتخت (ویژه قتل) درباره اطلاع از چگونگی قتل دختر دانشجویی به نام سونا تحت بازجویی قرار گرفته است.

این دختر دانشجو دی ماه گذشته با ضربه چاقوی فردی ناشناس در حوالی پل پارک‌وی از پا درآمده بود، اما  متهم  در بازجویی‌ها تنها به آزار و اذیت دختر شاکی اعتراف کرد، ولی اتهام قتل سونا را به شدت انکار کرد.

در حالی که پلیس بر روی چند فرضیه برای مظنونیت به این مرد در قتل سونا کار می کند، وی به شدت منکر استفاده از چاقو در هنگام ربودن و آزار دختر جوان است، که انکار تهدید دختر جوان با چاقو نکته مبهمی در این زمینه است.

علاوه بر این در حالی که یکی از فرضیه‌‌های مهم در پرونده دختر دانشجو، قتل وی توسط یک قاتل گذری است ، احتمال اینکه وی توسط شبح اتوبان که طعمه خود را در حاشیه اتوبان و به صورت تصادفی انتخاب کرده است قوت می‌بخشد.

تشابه زمان وقوع دو حادثه( شامگاه یک شب  زمستانی)، استفاده از چاقو در تهدید دختر جوان و قتل سونا، نزدیکی مکان وقوع هر 2حادثه (حاشیه اتوبان شیخ فضل الله و پارک وی)، فرضیه ارتکاب قتل سونا ازسوی یک قاتل گذری  از دیگر موارد مطرح در این پرونده است.

با توجه به تشابهات موجود در دو پرونده، شبح سرگردان اتوبان در شعبه 7 دادسرای جنایی تهران توسط بازپرس شهریاری در خصوص اتهام قتل سونا به طور ویژه بازجویی خواهد شد.

کد خبر 22425

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز