گروه حوادث: جوان طمعکار وقتی از زبان دختر مورد علاقه‌اش شنید که ارث زیادی به او رسیده است نقشه اخاذی از این دختر را طرح‌ریزی کرد.

23 خرداد امسال دختر جوانی هراسان و وحشتزده نزد ماموران پلیس رفت و از خواستگار سمجش که با مجروح کردن او خودروی پرایدش را به سرقت برده بود شکایت کرد.

وی به ماموران گفت: از مدت ها قبل پسر جوانی به نام اکبر که یکی از جوان‌های شرور محل زندگی‌ام بود به من ابراز علاقه می‌کرد و حتی چند بار به من پیشنهاد دوستی و ازدواج داده بود.

وی ادامه داد: از آنجا که  همه مردم محل از اکبر به عنوان یک جوان شرور و خلافکار یاد می‌کردند، به پیشنهاد او جواب منفی دادم و به او محل نمی‌گذاشتم تا اینکه مدتی بعد اتفاق عجیبی افتاد.

دختر جوان در ادامه گفت: اکبر برای آنکه توجه مرا به خود جلب کند رفته رفته دست از شرارت‌هایش برداشت و در کمال تعجب به جوانی مودب که آزارش به کسی نمی‌رسید تبدیل شد به همین خاطر من هم به او علاقمند شدم و دوستی ما آغاز شد.

چند ماه از این ماجرا می‌گذشت تا اینکه 3 روز پیش در حالی که کاملا به او اطمینان پیدا کرده بودم از مرگ مادربزرگم و ارثیه زیادی که به من رسیده بود برای او حرف زدم.

از آن روز به بعد رفتار اکبر تغییر کرد تا اینکه ساعاتی قبل با من تماس گرفت و خواست برای دیدنش به محلی در پاکدشت بروم.وقتی به محل قرار رسیدم اکبر را دیدم که منتظرم ایستاد بود و پس از آن از من خواست برای دیدن فیلمی که به آن علاقه داشتم به سینمایی درتهران برویم.

به این ترتیب سوار ماشین من شد و به طرف تهران حرکت کردیم اما در بین راه ناگهان چاقویی از جیبش در آورد و شروع به تهدید من کرد.

ابتدا فکر کردم اکبر قصد شوخی دارد اما وقتی اولین ضربه را به بازویم زد، چنان وحشتزده شدم که تصمیم گرفتم به خواسته‌هایش عمل کنم.

دختر جوان ادامه داد: او که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید از من خواست در محلی خلوت توقف کنم و سپس با تهدید مرا از ماشین پیاده کرد. پس از آن نیز خودروی مرا به سرقت برد و پا به فرار گذاشت.

پس از اظهارات دختر جوان تحقیقات پلیس برای دستگیری خواستگار عصبانی آغاز و با اعلام شماره پلاک خودروی مسروقه به تمامی تیم‌های گشت،‌ دستور توقیف این خودرو صادر شد.

مدتی بعد در حالی که جست‌وجو برای  دستگیری سارق فراری ادامه داشت سرانجام ماموران موفق شدند با شناسایی خودروی مسروقه او را دستگیر و به اداره آگاهی تهران انتقال دهند.

وی هم اکنون با صدور قرار بازداشت برای ادامه تحقیقات در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد.

اعتراف به سرقت

سرهنگ داود سلطانی معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم که از افراد شرور و سابقه دار است در بازجویی‌های اولیه به سرقت و مجروح کردن دختر جوان اعتراف کرد و گفت: زمانی که از زبان دختر مورد علاقه‌ام شنیدم که به وی ارثیه زیادی از مادربزرگش رسیده است تصمیم گرفتم هر طوری شده از او اخاذی کنم و از آنجا که فکر می‌کردم او از من شکایت نمی‌کند نقشه سرقت خودرواش را طراحی کردم.

کد خبر 26453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز