چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: راز مرد 2 چهره که پس از دوستی اینترنتی با یک دختر جوان، به بهانه ازدواج او را فریب داده بود در فرودگاه مهرآباد فاش شد.

این مرد در بازجویی‌های پلیس فرودگاه اعتراف کرد دارای همسر و فرزند است و قصد سوء استفاده از دختر جوان را داشته است.

مدتی پیش ماموران پلیس فرودگاه در یکی از ترمینال‌های پروازهای داخلی متوجه زن و مرد جوانی شدند که رفتار مرموزی داشتند .ماموران زمانی که با تناقض گویی‌های این زن و مرد مواجه شدند، هر دوی آنها را دستگیر و به شعبه اول بازپرسی در دادسرای فرودگاه انتقال دادند.

وقتی در جریان بازجویی های تخصصی از مرد جوان مشخص شد او متاهل و دارای فرزند است ناگهان بغض دختر جوان ترکید و  در حالی که از این ماجرا شگفت زده شده بود ، نقاب از چهره این مرد برداشت.

این دختر دبیرستانی به بازپرس مهاجری  گفت: مدتی قبل از طریق چت با دختری آشنا شدم که ادعا می‌کرد مونا نام دارد، از آنجا که به دنبال یک دوست واقعی می‌گشتم چت کردن با مونا را ادامه دادم و مدتی بعد مجذوب حرف‌ها و نظرهایش شدم. برای همین یک روز با او در پارکی قرار گذاشتم اما هنگامی که به سر قرار رفتم با مردی مواجه شدم که ادعا می‌کرد همان مونا است.

در حالی که تازه متوجه شده بودم دوست اینترنتی‌ام یک مرد است که با معرفی خود به نام مونا مرا فریب داده ، خواستم به خانه برگردم اما با اصرار این مرد در پارک ماندم و آن روز او با چرب زبانی توانست مرا اغفال کند.

دختر جوان ادامه داد: از آن روز به بعد همیشه این مرد را می‌دیدم و او ادعا می‌کرد می‌خواهد با من ازدواج کند.  تا اینکه امروز زمانی که به فرودگاه آمده بودم تا او را بدرقه کنم، از سوی ماموران دستگیر و در اداره پلیس فهمیدم که این مرد متاهل است و همه حرف‌ها و وعده‌هایش دروغ بوده است.

کد خبر 23338

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز