گروه حوادث: در حالی که نگهبان خودروی حمل پول بانک صادرات، ساعاتی پس از سرقت مسلحانه بر اثر شدت جراحات جان باخت، کارآگاهان جنایی پلیس با بررسی فیلم‌های صحنه سرقت، به چند قدمی سارقان 64 میلیونی از خودروی حمل پول رسیده‌اند.

در نخستین ساعات صبح چهارشنبه 9 خرداد، هنگامی که خودروی حمل پول در برابر بانک صادرات شعبه زرافشان شهرک قدس توقف کرد، ناگهان 3 مرد مسلح که از لحظاتی قبل سوار بر یک خودروی پژو پرشیای نقره‌ای رنگ در انتظار رسیدن محموله میلیونی پول به سر می بردند، با سرعت از خودرو پیدا شده و به سمت خودروی حمل پول حمله ور شدند.

سارقان خشن برای ایجاد وحشت به طرز ناجوانمردانه‌ای ماموران محافظ خودرو را به گلوله بستند و قبل از آنکه ماموران پلیس که با به صدا درآمدن آژیر بانک متوجه موضوع شده بودند، به محل برسند با برداشتن 3 کیسه پول که حاوی  64 میلیون تومان پول بود به سرعت سوار بر خودروی پرشیا که مردی  در پشت فرمان آن در انتظارشان بود از محل گریختند.

با فرار سارقان، 2 مامور محافظ بانک که یکی از آنها از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه زانو هدف قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند اما با بی نتیجه ماندن تلاشهای پزشکی، حسن قنبریان، ماموری که از ناحیه شکم هدف قرار گرفته بود، در اثر شدت خونریزی جان باخت.


با گزارش موضوع به محمد حسین شاملو، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی وی به همراه کارآگاهان  جنایی  تحقیقات خود را آغاز کردند.

پلیس آگاهی در چند قدمی سارقان

بازپرس محمد حسین شاملو، روز جمعه در خصوص آخرین بررسی های صورت گرفته برای ردیابی سارقان مسلح گفت: در نخستین مرحله کارآگاهان جنایی با یکسری عملیات اطلاعاتی به بررسی روش سرقت این سارقان مخوف و  بازبینی فیلم‌هایی که از صحنه سرقت تهیه شده بود دست زدند و سپس با تطابق چهره تقریبی متهمان و آلبوم عکس سارقان سابقه دار، به سرنخ‌های مهمی برای شناسایی سارقان بانک که اعضای یک شبکه گسترده سرقت مسلحانه بوده و تعداد آنان بیش از 4 نفر است رسیده‌اند که به این ترتیب پلیس گام به گام به بازداشت اعضای این باند مخوف نزدیک‌تر می‌شود.

کد خبر 23420

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز