دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

گروه حوادث- «همه چیز با شوخی شروع شد، اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم آخرش با قتل تمام شود»، این ادعای جوانی بود که برای دفاع در برابر اتهام قتل مقابل 5 قاضی دادگاه کیفری استان ایستاد، این کارگر جوان متهم است که پسر عموی خود را در جریان یک درگیری به قتل رسانده است.

عصر 29 مرداد 84 ، وقتی وقوع جنایتی خونین در یک پارک در مرکز پایتخت به پلیس جنایی گزارش شد، کارآگاهان دهم پلیس آگاهی- ویژه قتل- با حضور در صحنه، در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند متهم به قتل و مقتول 2 پسرعمو بوده‌اند که بر سر یک شوخی با یکدیگر درگیر شده‌اند و در جریان درگیری یک نفر از آنها به قتل رسیده است ولی پس از آن متهم متواری شده است.

با مشخص شدن این موضوع، کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده و توانستند 6 ساعت بعد این مرد جوان را که بدون اطلاع از مرگ پسرعمویش به محل جنایت برگشته بود دستگیر کنند. در این بازجویی‌ها مرد جوان با اعتراف به شرکت در درگیری خونین مدعی شد حادثه پس از یک شوخی ساده اتفاق افتاده است.

شوخی با مرگ

با اعترافات مرد جوان، پرونده به شعبه 74 دادگاه کیفری استان ارسال شد و صبح دیروز پس از درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول، متهم به قتل به دفاع از خود پرداخت و در حالی که از حادثه خونین بسیار متأثر بود گفت: مدتی بود که من و پسرعموهایم از شهرستان برای کار به تهران آمده بودیم، آن روز چون شب قبل سر کار بودم، به شدت خسته بودم و بنابراین به محض رسیدن به اتاقک نگهبانی پارک خواب رفتم، اما وقتی در خواب بودم پسر عمویم  شروع به شوخی با من کرد، با این‌که به او اعتراض کردم اما او باز هم به شوخی کردن ادامه داد.

در هنگام شوخی او به طرفم آب پاشید و من هم ظرف پر از آبی رویش ریختم و این باعث شد درگیری‌مان بالا بگیرد، در آن موقع هرچه به کسانی که آنجا بودند التماس کردم ما را از هم جدا کنند کسی جلو نیامد، آنها فقط نگاه می‌کردند و می‌خندیدند.

یکباره کنترلم را از دست دادم و با چاقو به طرفش حمله‌ور شدم، اما چون آن لحظه افراد دیگری هم وارد درگیری شده بودند، دقیقاً نمی‌دانم ضربه چاقوی کدام‌یک از ما به وی اصابت کرده است.

مرد جوان در ادامه گفت: من قصد کشتن پسرعمویم را نداشتم، اما یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با این کار این حادثه تلخ رخ داد.

کد خبر 20323

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز