یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: قاچاقچی جنایتکار که یک زوج جوان را در شهریار و همدست خود را در جاده چالوس با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با تأیید حکم 3 بار قصاص در آستانه مرگ قرار گرفت.

ماجرای این پرونده با قتل یک زوج جوان در بهمن 82 در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان پلیس زمانی در جریان این جنایت قرار گرفتند که زن میانسالی در شهریار با فریادهایش از همسایه‌ها کمک می‌خواست و هنگامی که همسایه‌ها به کمک او شتافتند با جسد غرق خون پسر و عروسش روبرو شدند.

لحظاتی بعد با حضور بازپرس جنایی و کارآگاهان ویژه قتل در قتلگاه، آنها با جسد زن  و شوهر جوانی  روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند.

ماموران در جریان بازجویی از این پیرزن دریافتند قاتلان مسلح با پسرش رابطه داشته و چندین بار به خانه وی آمده بودند و روز حادثه نیز احتمالا با انگیزه سرقت با شلیک های مرگبار جنایت را رقم زده و سپس سوار بر موتور سبز رنگی از محل متواری شده‌اند.

با این سرنخ، مرد جوانی به نام غلامرضا و برادرش شناسایی شده و در بازجویی ها به قتل زوج جوان با همدستی مردی به نام صابر اعتراف کردند.

این در حالی بود که غلامرضا در ادامه بازجویی ها به قتل صابر به انگیزه انتقامجویی نیز اعتراف کرد.

او در این اعترافات با بیان اینکه صاحبخانه جوان را صابر به قتل رسانده است گفت: آن روز من و صابر به خانه زوج جوان رفته بودیم که در یک لحظه با  انگیزه سرقت صابر مرد جوان را به قتل رساند، در همان لحظه همسر او وارد اتاق شد و صابر با دادن اسلحه از من خواست او را بکشم که من هم این کار را کردم.

بعد از قتل هر 2 به جاده چالوس رفتیم، در آنجا بود که من صابر را وقتی خوابیده بود به قتل رساندم و سپس جسدش را با همدستی برادرم داخل گودالی دفن کردیم.

با این اعترافات پرونده برای صدور رای نهایی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان ارسال شد و3 قاضی دادگاه علیرضا را به اتهام 3 فقره قتل عمد به 3 بار قصاص و برادرش را به اتهام معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم کردند.

این حکم صبح روز یکشنبه 26 فروردین، از سوی قضات شعبه 37 دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 19690

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز