گروه حوادث: جوان کینه‌جو وقتی برای انتقام گرفتن از سرایدار افغانی پاساژ به آنجا رفت، قتل زنی جوان را رقم زد که از سال قبل از او خبری نبود، تنها سرنخ پلیس درباره هویت این زن خالکوبی‌های او بود.

صبح یازدهم فروردین، زمانی که یک کارگر لوله‌کش برای رفع نشت لوله های یک مجتمع تجاری در باغک بومهن به آنجا رفت ، با جسد زن جوانی روبرو شد که  غرق خون روی زمین افتاده بود.

با گزارش موضوع جنایت ، محمد حسین شاملو بازپرس جنایی پایتخت و کارآگاهان پلیس با حضور در قتلگاه تحقیقات خود را آغاز کرده و هنگامی که در بررسی ها مشخص شد از هنگام جنایت سرایدار افغانی مجتمع به نام فریدون ناپدید شده است وی به عنوان نخستین مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 در مرحله بعد شناسایی زن ناشناس در دستور کار پلیس قرار گرفت ولی تنها سرنخی که در اختیار پلیس قرار داشت خالکوبی‌ روی شانه زن جوان بود که به نظر می‌رسید حروف ابتدایی نام و نام خانوادگی وی باشد.

با این سرنخ کارآگاهان پلیس از آنجایی که احتمال می‌دادند وی یک زن سابقه دار باشد ، به بررسی فایلهای مربوط به زنان سابقه دار پرداخته و سرانجام توانستند ردی از همسر سابق این زن در بومهن پیدا کنند.

وقتی بازجویی از همسر این زن به نام افسانه نشان داد که وی از یک سال قبل به خاطر اعتیاد شدید همسر و 2 فرزندش را ترک کرده و دیگر از وی خبری نبوده است، احتمال دخالت همسر وی در جنایت کنار گذارده شد و کارآگاهان تعقیب و جستجو برای یافتن سرایدار  افغانی را که به نظر می‌رسید با  این زن در ارتباط بوده است را ادامه دادند.

انتقام خونین از سرایدار
در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس دریافتند روز جنایت سرباز جوانی در نزدیکی محل جنایت دیده شده است و از آنجا که مدتی قبل سرایدار افغانی مجتمع از او به اتهام سرقت طلا شکایت کرده و وی را به زندان انداخته بود، این احتمال که وی از این جنایت و یا سرنوشت فریدون اطلاع داشته باشد قوت گرفت.

 به این ترتیب مرد جوان صبح پنجشنبه 16 فروردین در پادگان محل خدمتش در شرق تهران دستگیر شد و در بازجویی‌ها پرده از راز جنایت برداشت و مدعی شد که زن جوان را وی به قتل رسانده است.

اعتراف تکان‌دهنده جوان انتقامجو
مرد جوان در توضیح انگیزه اش گفت: بعد از اینکه بی‌گناهی‌ام برای سرقت طلاجات فریدون ثابت شده و از زندان آزاد شدم، تصمیم گرفتم به هر ترتیبی که شده از او انتقام بگیرم، بنابراین دهم فروردین با تهیه یک چاقو  به سراغ مرد افغان که سرایدار مجتمع ساختمانی بود رفتم.

با ورودم به مجتمع زن جوانی را دیدم که بهت‌زده بر روی پله‌ها ایستاده بود و به من خیره شده بود. از او سراغ فریدون را گرفتم اما او مدعی شد هیچ کس در خانه نیست،چون احتمال می‌دادم دروغ می‌گوید خواستم به زور وارد خانه شوم که با مقاومت وی روبرو شده و با ضربات چاقو او را به قتل رساندم.

بعد از جنایت چون احتمال می‌دادم فریدون در خانه پنهان شده باشد به طبقه بالا رفتم. همه جا را گشتم اما از او خبری نبود10 دقیقه منتظر فریدون ایستادم و بعد فرار کردم.

سرهنگ خوئینی- رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی تهران- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 18922

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز